Urząd Morski w Gdyni

Ogłoszenie o naborze nr 12398ARCHIWALNE z dnia 27.06.2017 r.

  • Oferty do
    12

    lipca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: funduszy europejskich

w Wydziale ds. Finansowania Infrastruktury i Funduszy Europejskich



Miejsce wykonywania pracy:

Gdynia

Adres urzędu:

Urząd Morski w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia

WARUNKI PRACY

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: - krajowe wyjazdy służbowe - zagraniczne wyjazdy służbowe - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz Czynniki szkodliwe dla zdrowia: - praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie Narzędzia i materiały pracy: - komputer Infrastruktura - bariery architektoniczne: - brak windy - brak podjazdu - schodołaz - toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych - drzwi odpowiedniej szerokości - miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie wraz z wymaganymi załącznikami
  • przygotowywanie i składanie wniosków o płatność pośrednią/końcową w ramach realizacji projektów objętych wsparciem Unii Europejskiej
  • przygotowywanie wniosków we współpracy z właściwymi komórkami merytorycznymi Urzędu o zapewnienie finansowania realizacji przedsięwzięcia z budżetu państwa oraz wniosków o uruchomienie środków z rezerwy celowej budżetu państwa i budżetu środków europejskich
  • przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych (w tym przeprowadzanie procedur zamówień publicznych do 30 000 euro oraz współpraca z komórką ds. zamówień publicznych w zakresie przeprowadzania postępowań o zamówienie publiczne o wartości powyżej 30 000 euro) oraz przygotowanie i umieszczanie na stronie internetowej Urzędu informacji na temat stanu realizacji projektów
  • udział w realizacji projektów w części finansowej od pozyskania dofinansowania na realizację projektów, rozliczeń z Wykonawcami, aktualizację harmonogramów finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem kontroli kwalifikowalności wydatków
  • prowadzenie sprawozdawczości realizowanych projektów dla instytucji zewnętrznych
  • udział w pracach komisji przetargowej (w tym badanie i ocena złożonych ofert), udział w spotkaniach z Wykonawcami i komórkami merytorycznymi Urzędu oraz z przedstawicielami nadrzędnych instytucji w zakresie realizowanych projektów
  • gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z realizowanymi projektami w trakcie i po zakończeniu projektów

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze funduszy europejskich
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
  • znajomość przepisów dotyczących funduszy europejskich w zakresie wykonywanych zadań
  • obsługa systemu informacji prawnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze realizacja projektów infrastrukturalnych
  • studia podyplomowe w obszarze: zarządzanie projektami, procedury FIDIC w przedsięwzięciach budowlanych z uwzględnieniem prawa zamówień publicznych, pozyskiwania, realizacji i rozliczania projektów europejskich
  • znajomość przepisów prawa zamówień publicznych w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów prawa budowlanego w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów kpa w zakresie wykonywanych zadań

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • świadectwo/ dyplom ukończenia studiów podyplomowych w obszarze: zarządzanie projektami,
  • świadectwo/ dyplom ukończenia studiów podyplomowych w obszarze: procedury FIDIC w przedsięwzięciach budowlanych z uwzględnieniem prawa zamówień publicznych
  • świadectwo/ dyplom ukończenia studiów podyplomowych w obszarze: pozyskiwania, realizacji i rozliczania projektów europejskich

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 12.07.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Morski w Gdyni
    Kancelaria Ogólna
    ul. Chrzanowskiego 10
    81-338 Gdynia
    z dopiskiem: Nr ogłoszenia o naborze - …………………

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

•   oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
•   Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru,
•   aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
•   proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 2 608,39 – 3 041,24 zł
•   do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
•   dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. : 58 355 35 80 lub 58 355 31 72/70



Liczba odwiedzin: 2969

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Morski w Gdyni

Udostępnił: Agnieszka Chmielnicka-Zawiślak

Komórka organizacyjna: Wydział Spraw Pracowniczych

Wprowadzono: 27.06.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×