Urząd Morski w Gdyni
Ogłoszenie o naborze nr 10176ARCHIWALNE z dnia 13.04.2017 r.
-
Oferty do
24
kwietnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: pasa nadbrzeżnego
w Wydziale Zabezpieczenia Geodezyjnego
Gdynia
Urząd Morski w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- realizacja zadań polegających na wyznaczaniu i aktualizacji przebiegu granic pasa nadbrzeżnego w drodze zarządzenia Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni
- realizacja zadań wykonywanych w ramach postępowań administracyjnych dotyczących ustalania linii brzegu morskiego
- sporządzanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do przeprowadzenia procedur podziału nieruchomości
- wykonywanie opracowań kartograficznych przy wykorzystaniu informatycznego systemu informacji geograficznej i komputerowego wspomagania projektowania oraz urządzeń pomiarowych
- udostępnianie map oraz udzielanie informacji dotyczących pasa nadbrzeżnego, linii brzegu morskiego oraz innych danych przestrzennych znajdujących się w zasobie urzędu
- wykonywanie zadań związanych z zamówieniami publicznymi realizowanymi w celu zakupu usług i materiałów geodezyjnych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku geodezja i kartografia
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze geodezja i kartografia
- znajomość przepisów dotyczących geodezji i kartografii w zakresie wykonywanych zadań
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- znajomość informatycznego systemu informacji geograficznej (GIS)
- znajomość komputerowego wspomagania projektowania (CAD)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
- dyplom ukończenia studiów podyplomowych na kierunku geograficzne systemy informacyjne
- przeszkolenie w zakresie Administrowanie bazami danych, w tym znajomość języka SQL
- uprawnienie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych
- posiadanie certyfikatu dostępu do informacji niejawnych z klauzulą „poufne”
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
- znajomość sieciowych usług danych przestrzennych zgodnych z INSPIRE
- umiejętność obsługi oprogramowania ArcGIS
- umiejętność obsługi programu ZwCAD lub AutoCAD
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.04.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Morski w Gdyni
Kancelaria Ogólna
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
z dopiskiem: Nr ogłoszenia o naborze - …………………
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
• Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru,
• aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2 582,15 - 3 011,26 zł
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. : 58 355 35 60 lub 58 355 31 72.