Urząd Morski w Gdyni
Ogłoszenie o naborze nr 22889ARCHIWALNE z dnia 23.02.2018 r.
-
Oferty do
14
marca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kierownik oddziału
do spraw: nieruchomości
w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym
Gdynia
Urząd Morski w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- organizowanie oraz określanie zakresów i rodzajów przeglądów obiektów budowlanych zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
- uczestniczenie w okresowych przeglądach wybranych obiektów budowlanych, nadzorowanie pracy inspektorów dokonujących okresowych przeglądów i oceny stanu technicznego obiektów,
- uczestniczenie w naradach związanych z opracowywanymi przeglądami technicznymi i uzgadnianie zakresu opracowywanych projektów technicznych w zakresie kubatury, mediów, wyposażenia w projektowanych obiektach oraz zakresów niezbędnych remontów w obiektach istniejących,
- monitorowanie zmian przepisów prawnych, informowanie pracowników o zmianach oraz zapoznawanie z obowiązującymi instrukcjami i procedurami,
- wykonywanie okresowych (rocznych i pięcioletnich) przeglądów stanu technicznego obiektów budowlanych oraz sporządzanie protokołów pokontrolnych,
- podejmowanie działań w zakresie przekazywania i nabywania nieruchomości zabudowanych niezbędnych dla realizacji celów statutowych Urzędu,
- udział w odbiorach dostaw, robót budowlanych i uczestniczenie w postępowaniach przetargowych w zakresie posiadanej wiedzy i uprawnień budowlanych,
- opracowywanie danych do planów: budżetowych, inwestycyjnych, remontowych, opiniowanie spraw wg kompetencji Oddziału, przekazywanie danych do sprawozdań i planów opracowywanych w Urzędzie.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe o profilu budowlanym
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w zakresie utrzymania budynków
- 3 lata posiadania uprawnień budowlanych i wykonywanie samodzielnych funkcji w procesie budowlanym
- posiadanie uprawnień budowlanych wraz z przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
- znajomość przepisów prawa w zakresie udzielania zamówień publicznych i innych związanych z realizacją umów
- znajomość zasad gospodarowania nieruchomościami i utrzymania obiektów budowlanych
- umiejętność obsługi komputera w zakresie specjalistycznych programów
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- 1,5 roku doświadczenia w kierowaniu zespołem ludzkim i umiejętność koordynowania działań zespołu,
- studia podyplomowe o profilu zarządzanie nieruchomościami/zarządzanie finansami publicznymi,
- przeszkolenie w zakresie administrowania lokalami mieszkalnymi,
- przeszkolenie w zakresie zarządzania nieruchomościami,
- praca na stanowisku związanym z utrzymaniem obiektów budowlanych,
- doświadczenie w zakresie administrowania lokalami użytkowymi i mieszkalnymi,
- znajomość przepisów prawa pracy i kierowania pracą zespołu,
- znajomość zasad obsługi elektronicznego obiegu dokumentów.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie posiadanych uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.03.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Morski w Gdyni
Kancelaria Ogólna
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
z dopiskiem: Nr ogłoszenia o naborze - …………………
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
• Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru,
• aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 3 417,88 - 3 835,75 zł
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. : 58 355 34 90 lub 58 355 31 74