Urząd Morski w Gdyni
Ogłoszenie o naborze nr 39548ARCHIWALNE z dnia 13.12.2018 r.
-
Oferty do
2
stycznia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Urzędu Morskiego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor realizujący funkcje publicznoprawne
do spraw: Inspekcji Państwa Bandery
w Inspektoracie Państwa Bandery (FSC)
Gdynia
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przeprowadzanie inspekcji statków Państwa Bandery, wnioskowanie do Głównego Inspektora Inspektoratu Bezpieczeństwa Żeglugi celem wydania lub potwierdzania dokumentów bezpieczeństwa uprawniających do żeglugi
- przeprowadzanie auditów w zakresie Kodeksu zarządzania bezpieczną eksploatacją statków i zapobiegania zanieczyszczeniom statków i armatorów
- przeprowadzanie kontroli stacji atestujących sprzęt statkowy oraz wnioskowanie do Głównego Inspektora Inspektoratu Bezpieczeństwa Żeglugi w celu wydania lub potwierdzenia Świadectwa Uznania
- opracowywanie propozycji zmian w zakresie bezpieczeństwa statków morskich, przygotowywanie materiałów celem przygotowania projektów nowych przepisów
- opracowywanie pisemnych odpowiedzi na pisma urzędowe lub pisemnych odpowiedzi do zainteresowanych instytucji
- prowadzenie postępowań wyjaśniających w zakresie bezpieczeństwa żeglugi
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 3 lata praktyki zawodowej na stanowisku oficera mechanika na poziomie operacyjnym w dziale maszynowym
- dyplom oficerski na poziomie operacyjnym zgodnie z konwencją STCW
- prawo jazdy kat. B
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- znajomość podstawowa przepisów prawa morskiego – konwencji międzynarodowych, w zakresie bezpieczeństwa żeglugi lub zapobiegania zanieczyszczeniom morza przez statki
- umiejętność stosowania przepisów w praktyce
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych oraz rozwiązywania problemów, komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- ukończony kurs auditora Kodeksu zarządzania bezpieczną eksploatacją statków i zapobiegania zanieczyszczeniom
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dyplomu oficerskiego na poziomie operacyjnym zgodnie z konwencją STCW
- kopia prawa jazdy kat. B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 02.01.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Morski w Gdyni
Kancelaria Ogólna
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
z dopiskiem: Nr ogłoszenia o naborze - ............
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia;
kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@umgdy.gov.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.;
Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata lub – w przypadku niewybrania żadnego kandydata – od daty publikacji wyniku naboru;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych: listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
• Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru
• aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 3620,26 zł
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 58 355 33 10 lub 58 355 31 71