Urząd Morski w Gdyni

Ogłoszenie o naborze nr 6998ARCHIWALNE z dnia 03.01.2017 r.

  • Oferty do
    13

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: dokumentów kwalifikacyjnych

w Wydziale Dokumentów Marynarskich



Miejsce wykonywania pracy:

Gdynia

Adres urzędu:

Urząd Morski w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia

WARUNKI PRACY

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: - zagrożenie korupcją - permanentna obsługa klientów zewnętrznych Czynniki szkodliwe dla zdrowia: - praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie Narzędzia i materiały pracy: - komputer Infrastruktura - bariery architektoniczne: - brak windy - brak podjazdu - schodołaz - toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych - drzwi nieodpowiedniej szerokości - brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • przyjmowanie wniosków wraz z załącznikami w celu wydania dokumentów kwalifikacyjnych uprawniających do pracy na morzu i dokumentów kwalifikacyjnych uprawniających do wykonywania prac podwodnych
  • weryfikacja wniosków pod względem formalnym i merytorycznym, wprowadzanie danych do systemu PHICS, sporządzanie arkusza kwalifikacyjnego oraz przygotowanie projektu decyzji administracyjnych dotyczących dokumentów kwalifikacyjnych
  • weryfikacja wniosków osób przystępujących do egzaminów przed Centralną Morską Komisją Egzaminacyjną
  • wprowadzanie danych do systemu PHICS i AWEK
  • udzielanie klientom Wydziału informacji w zakresie obowiązujących przepisów dotyczących kwalifikacji i wyszkolenia członków załóg statków morskich oraz osób wykonujących prace podwodne

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok praca biurowa
  • znajomość przepisów o postępowaniu administracyjnym w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów krajowych i międzynarodowych dotyczących dokumentów kwalifikacyjnych w zakresie wykonywanych zadań
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie profilowe w obszarze administracja
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze administracja publiczna
  • znajomość przepisów o ochronie danych osobowych w zakresie wykonywanych zadań
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
  • umiejętność obsługi systemu PHICS
  • umiejętność komunikacji i pracy w zespole

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.01.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Morski w Gdyni
    Kancelaria Ogólna
    ul. Chrzanowskiego 10
    81-338 Gdynia
    z dopiskiem: Nr ogłoszenia o naborze -

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

•   oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
•   Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru
•   aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
•   proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 2435,99 zł
•   do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
•   dodatkowe informacje można uzyskać pod nr.: 58 355 33 60 lub 58 355 31 72



Liczba odwiedzin: 3499

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Morski w Gdyni

Udostępnił: Agnieszka Chmielnicka-Zawiślak

Komórka organizacyjna: Wydział Spraw Pracowniczych

Wprowadzono: 03.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×