Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku
Ogłoszenie o naborze nr 29203ARCHIWALNE z dnia 20.06.2018 r.
-
Oferty do
10
lipca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
Sekcja Budowy Eksploatacji i Remontów Jednostek Pływających
Gdańsk
ul. Oliwska 35 80-563 Gdańsk
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przygotowuje niezbędną dokumentację w zakresie budowy, modernizacji i remontów jednostek pływających MOSG i bierze udział w pracach komisji przetargowych w celu zabezpieczenia procedur niezbędnych do przeprowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych.
- Przygotowuje, analizuje wykazy prac remontowych jednostek pływających w celu określenia ich zasadności i poprawności.
- Nadzoruje budowę, modernizację i remonty jednostek pływających MOSG w stoczniach polskich i zagranicznych w celu zapewnienia poprawności ich realizacji pod względem merytorycznym, kosztowym i czasowym.
- Przygotowuje analizę oceny stanu technicznego jednostek pływających MOSG i opracowuje plany remontów jednostek pływających na kolejne lata w celu utrzymania w pełnej sprawności jednostek pływających i klasyfikacji do remontu.
- Sporządza sprawozdania (miesięczne, półroczne, roczne) dotyczących eksploatacji jednostek pływających MOSG w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji dla przełożonych.
- Nadzoruje przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie ochrony środowiska w trakcie budowy, remontów i modernizacji jednostek pływających w stoczniach polskich i zagranicznych.
- Utrzymuje kontakty z Polskim Rejestrem Statków i innymi instytucjami klasyfikacyjnymi (polskimi i zagranicznymi) w celu zapewnienia terminowości przeprowadzania obowiązujących przeglądów na jednostkach pływających oraz zabezpieczania prawidłowego obiegu dokumentów.
- Prowadzi ewidencje przeprowadzanych remontów w celu ich planowania w nakazanych terminach i przewidzianych przepisami resursach/plan remontów zgodnie z Zarzadzeniem nr 5 KGSG.
- Uczestniczy w próbach przed remontowych i zdawczych jednostek pływających oraz maszyn i urządzeń na jednostkach pływających w celu prawidłowego nadzoru nad eksploatacją i remontami jednostek pływających.
- Uczestniczy przy weryfikacji mechanizmów, sprzętu i urządzeń w celu prawidłowego nadzoru nad eksploatacją i remontami jednostek pływających.
- Nadzór nad pracami wynikającymi z gwarancji udzielonych przez producentów i wykonawców remontów maszyn i urządzeń na jednostkach pływających w celu prawidłowego nadzoru nad eksploatacją i remontami jednostek pływających.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie techniczne
- doświadczenie zawodowe: 1 miesiąc w obszarze związanym z eksploatacją jednostek pływających
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym
- znajomość specyfiki eksploatacji i technologii remontów statków, przepisów w zakresie prawa zamówień publicznych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe kierunkowe techniczno-okrętowe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze związanym z eksploatacją jednostek pływających
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- uprawnienia w zakresie dozoru i eksploatacji instalacji, urządzeń i sieci elektroenergetycznych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.07.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
80-563 Gdańsk ul. Oliwska 35
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Oliwska 35 80-563 Gdańsk
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji Morskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Oliwska 35 80-563 Gdańsk
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Morski Oddział Straży Granicznej ul. Oliwska 35 80-563 Gdańsk
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z powyższym, za kompletne oferty uznaje się oferty, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: list motywacyjny, CV, oraz oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie wg mnożnika 1,657 tj. 3104,95 + dodatek za wysługę lat