Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku

Ogłoszenie o naborze nr 161ARCHIWALNE z dnia 04.06.2016 r.

  • Oferty do
    10

    czerwca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: obsługi w zakresie podatku VAT

w Drugim Dziale Obsługi Bezpośredniej



Miejsce wykonywania pracy:

Gdańsk

Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku
ul. Kołobrzeska 43
80-391 Gdańsk

Adres urzędu:

Izba Skarbowa w Gdańsku
ul. Długa 75/76
80-831 Gdańsk

WARUNKI PRACY

- praca biurowa, siedząca – przy komputerze, - obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie oraz innych urządzeń biurowych, - praca w warunkach stresujących – kontakt z klientem zewnętrznym, - stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na V piętrze, - podstawowe wyposażenie: meble biurowe, zestaw komputerowy, elektryczne urządzenia biurowe, - bariery architektoniczne: budynek nie w pełni uwzględnia potrzeby pracowników niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich – winda i toalety nie dostosowane do ich potrzeb, - na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowie.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą złożonych deklaracji podatkowych i korekt deklaracji tj. analiza, weryfikacja, czynności sprawdzające itp. w celu prawidłowej i terminowej realizacji zobowiązań podatkowych.
  • Prowadzenie całokształtu spraw związanych z dokonywaniem zwrotu podatku VAT wykazanego w deklaracji podatkowej (analiza, weryfikacja, czynności sprawdzające) a także przygotowanie niezbędnych dokumentów (obiegówka, karta potwierdzeń zwrotu) w celu prawidłowej i terminowej realizacji zwrotu.
  • Przygotowywanie pism wychodzących oraz odpowiedzi na pisma przychodzące w celu prawidłowej i terminowej obsługi przydzielonej korespondencji zewnętrznej.
  • Udzielanie informacji klientom urzędu w zakresie przepisów prawa podatkowego szczególnie ustawy o podatku od towarów i usług oraz ordynacji podatkowej w celu właściwej realizacji praw i obowiązków wynikających z tych przepisów.
  • Rejestrowanie deklaracji, pism i dokumentów w systemie POLTAX i BA w celu zapewnienia kompletnej i aktualnej bazy danych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ogólne lub ekonomiczne
  • znajomość przepisów prawa podatkowego,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy biurowej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.06.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Skarbowa w Gdańsku
    ul. Długa 75/76
    80-831 Gdańsk
    kancelaria – I p. pok. 104

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności.
Proponowane wynagrodzenie nie więcej niż 2.810,76 zł brutto.

W ofercie należy podać numer ogłoszenia.
Wymagane dokumenty, w szczególności składane oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata. Wzór oświadczeń do pobrania na stronie internetowej Izby Skarbowej w Gdańsku w zakładce Ogłoszenia: Nabór - wzory oświadczeń.

Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w urzędzie pocztowym lub data złożenia w kancelarii Izby Skarbowej).
Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 3 etapach:
I - ocena złożonych dokumentów,
II- sprawdzian wiedzy,
III- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu będą powiadamiani o kolejnych etapach rekrutacji.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równa uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o sposobie postępowania z ofertami pracy kandydatów po zakończonym naborze:
Oferty kandydatów niewyłonionych w naborze podlegają komisyjnemu zniszczeniu po zakończeniu naboru, natomiast aplikacje kandydatów wyłonionych, ale niezatrudnionych w trakcie naboru są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: (58) 30-02-367.



Liczba odwiedzin: 2420

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku

Udostępnił: Agnieszka Puszkarz

Komórka organizacyjna: IZK-1

Wprowadzono: 04.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×