Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chojnicach
Ogłoszenie o naborze nr 39063ARCHIWALNE z dnia 04.12.2018 r.
-
Oferty do
27
grudnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor weterynaryjny
do spraw: kontroli wymogów wzajemnej zgodności
Zespół ds. zdrowia i ochrony zwierząt
Chojnice
Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Łużycka 1A
89-600 Chojnice
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- realizacja zadań wynikających z krajowych i wspólnotowych przepisów prawa dotyczących płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz identyfikacji i rejestracji zwierząt;
- kontrola gospodarstw utrzymujących bydło, owce , kozy lub świnie pod względem przestrzegania Wymogów Wzajemnej Zgodności;
- raportowanie i protokołowanie przeprowadzonych kontroli;
- współpraca w zakresie spraw merytorycznych z organizacjami rządowymi z ITD, PIP, ARiMR oraz innymi organizacjami zajmującymi się nadzorem nad obrotem zwierzętami w ramach kontroli Wymogów Wzajemnej Zgodności;
- przygotowywanie sprawozdań z przeprowadzonych kontroli;
- sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów o ochronie zwierząt;
- prowadzenie wymiany informacji w ramach systemów wymiany informacji, o których mowa w przepisach Unii Europejskiej: IW SIRZ, PA, CDBK, RPP, TRACES, Vetlink;
- nadzór nad podmiotami trudniącymi się pośrednictwem w obrocie zwierzętami , a także weryfikacja danych i prowadzenie dokumentacji dotyczącej: padnięcia zwierząt gospodarskich, zgłoszeń niedozwolonych przemieszczeń zwierząt gospodarskich oznakowanych, zgłoszeń ubojów domowych;
- czynny udział w programach szkoleniowych w ramach edukacji własnej oraz szerzenie oświaty sanitarno- weterynaryjnej dostępnymi metodami;
- przeprowadzanie postępowania egzekucyjnego i mandatowego w administracji;
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe wyższe weterynaryjne lub pokrewne
- Prawo wykonywania zawodu- w przypadku lekarza weterynarii
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość obsługii komputera
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa
- Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie postępowania administracyjnego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Prawo jazdy kat. B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 27.12.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Łużycka 1A
89-600 Chojnice
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii , ul. Łużycka 1A, 89-600 Chojnice tel. 52 397 35 53 ; e-mail piwchoj@gdansk.wiw.gov.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@gdansk.wiw.gov.pl (58) 300-39-61 ul. Na stoku 50, 80-958 Gdańsk
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Chojnicach
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty dostarczone lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci spełniający wymagania formalne, zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Ofert osób nie zakwalifikowanych zostaną zniszczone w terminie 30 dni od zakończenia postępowania rekrutacyjnego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 052 397 35 53