Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem
Ogłoszenie o naborze nr 6890ARCHIWALNE z dnia 29.12.2016 r.
-
Oferty do
9
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: łączności i informatyki
w Jednoosobowym Stanowisku do spraw Łączności i Informatyki
Wysokie Mazowieckie
Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem
ul. Ludowa 13, 18-200 Wysokie Mazowieckie
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Utrzymanie prawidłowego działania sieci teleinformatycznej.
- Instalacja sprzętu i systemów teleinformatycznych w Komendzie.
- Nadzór nad bezpieczeństwem systemów teleinformatycznych-nadawanie i odbieranie uprawnień, ewidencja osób i mediów uwierzytelniających.
- Zarządzanie systemem monitoringu w pomieszczeniu dyżurnego jednostki.
- Rozliczanie funkcjonariuszy i pracowników Policji za wykonane usługi telekomunikacyjne.
- Wykonywanie czynności konserwacyjnych, napraw sprzętu oraz okresowych przeglądów urządzeń teleinformatycznych a także bieżąca aktualizacja dokumentacji urządzeń i systemów teleinformatycznych.
- Realizacja zadań w zakresie gospodarki materiałowej dotyczącej systemów i urządzeń, szkolenie użytkowników urządzeń łączności i informatyki w zakresie obsługi sprzętu będącego na stanie Komendy.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok
- znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows.
- znajomość programów biurowych MS Office, Open Office,
- obowiązkowość, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania pod presją czasu
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze związanym z obsługą z zakresu łączności i informatyki
- świadectwo kwalifikacji do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi urządzeń instalacji i sieci o napięciu niw wyższym niż 1 kV,
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 09.01.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem
ul. Ludowa 13
18-200 Wysokie Mazowieckie
z dopiskiem "OGŁOSZENIE NA STANOWISKO STARSZEGO INSPEKTORA JS ds. ŁiI"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci zakwalifikowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej ZOSTANĄ POWIADOMIENI E-MAILEM (telefonicznie TYLKO w przypadku braku adresu e-mail).
Oferty, które nie spełnią wymagań formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku wynosi 2.360,66 zł brutto plus płatna wysługa lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 86 474 17 18