Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem

Ogłoszenie o naborze nr 66078ARCHIWALNE z dnia 22.07.2020 r.

  • Oferty do
    1

    sierpnia

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

kierownik kancelarii tajnej

do spraw: obsługi kancelarii tajnej i składnicy akt

w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych Łączności i Informatyki



Miejsce wykonywania pracy:

Wysokie Mazowieckie

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji
ul. Ludowa 13
18-200 Wysokie Mazowieckie

WARUNKI PRACY

Praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, pozycja ciała siedząca. Czas pracy przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy. Praca w składnicy akt z materiałami archiwalnymi (możliwy kurz, pleśń, grzyby). Pomieszczenie biurowe kancelarii tajnej znajduje się na II piętrze budynku komendy. Budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - brak podjazdów, brak windy oraz brak toalet dostosowanych do dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku komendy.

ZAKRES ZADAŃ

  • organizowanie pracy kancelarii tajnej, przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie, wysyłanie oraz rozliczanie dokumentów niejawnych oraz prowadzenie podręcznego archiwum dokumentów niejawnych
  • przyjmowanie, weryfikowanie i ewidencjonowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej
  • archiwizowanie dokumentów niejawnych i akt z archiwum podręcznego oraz opiniowanie protokołów brakowania dokumentów jawnych i niejawnych kategorii BC
  • prowadzenie okresowej kontroli stanu dokumentów niejawnych
  • prowadzenie szkoleń oraz udzielanie instruktażu z zakresu kwalifikowania i porządkowania akt przekazywanych do składnicy akt
  • przygotowywanie materiałów archiwalnych i niearchiwalnych do przekazania do IPN

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w administracji
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, o ochronie danych osobowych oraz archiwum
  • umiejętność obsługi sprzętu komputerowego i biurowego
  • umiejętnośc pracy w zespole i komunikatywności
  • umiejętność stosowania obowiązujących przepisów w praktyce
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania w zakresie stażu pracy w administracji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 01.08.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji
    ul. Ludowa 13
    18-200 Wysokie Mazowieckie

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 13, 18-200 Wysokie Mazowieckie, tel. 47 7183 213
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@wysokie-maz.bk.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.
Proszę przesyłać jedynie kompletne aplikacje, dokumenty muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Oferty należy przesyłać z dopiskiem na kopercie: "NABÓR NA STANOWISKO KIEROWNIKA KANCELARII TAJNEJ". Oferty niepodpisane, niekompletne, nie spełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie odsyłamy. czynnikiem warunkującym przystąpienie do naboru jest dołączenie do aplikacji oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru mailowo lub w przypadku braku adresu e-mail - telefonicznie. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze do wysokości 3.181,- miesięcznie plus dodatek z tytułu posiadanej wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2722

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem

Udostępnił: Agnieszka Kossakowska

Komórka organizacyjna: Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 22.07.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×