Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem

Ogłoszenie o naborze nr 19902ARCHIWALNE z dnia 28.12.2017 r.

  • Oferty do
    7

    stycznia

    2018

  • Wymiar etatu
    0,3
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: bhp

Jednoosobowe Stanowisko do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy



Miejsce wykonywania pracy:

Wysokie Mazowieckie

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji
ul. Ludowa 13
18-200 Wysokie Mazowieckie

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa, obsługa urządzeń biurowych, w pomieszczeniu usytuowanym na II piętrze w części budynku nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych,

ZAKRES ZADAŃ

  • przeprowadzanie kontroli warunków służby i pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych Komendy;
  • bieżące informowanie Komendanta o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych oraz formułowanie wniosków zmierzających do usuwania tych zagrożeń;
  • udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków policjantów i pracowników Komendy;
  • sporządzanie i przedstawianie Komendantowi, co najmniej raz w roku, okresowej analizy stanu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy, zawierającej propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych, mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia policjantów i pracowników;
  • doradzanie w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny służby i pracy;
  • udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego;
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi w sprawie bezpieczeństwa i higieny służby i pracy;
  • uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny służby i pracy;
  • opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach służby i pracy;
  • prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków w służbie i pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy;
  • prowadzenie szkoleń wstępnych, współuczestniczenie w organizowaniu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla policjantów i pracowników Komendy.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie - technik bhp
  • staż pracy: 1 rok w administracji publicznej
  • organizacja pracy własnej;
  • obsługa komputera;
  • umiejętność pracy zespołowej;
  • znajomość przepisów dot. bhp.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.01.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji
    w Wysokiem Mazowieckiem
    ul. Ludowa 13
    18-200 Wysokie Mazowieckie

    sekretariat, pok. nr 202, II piętro

    Aplikacje należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie "Nabór na stanowisko inspektora ds. bhp".

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Aplikacje mogą być składane tylko w formie pisemnej. W liście motywacyjnym należy podać stanowisko, komórkę organizacyjną oraz nr ogłoszenia. Aplikacje niepodpisane, niekompletne, nie spełniające wymagań, jak też złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowanie do poszczególnych etapów, o ich terminie zostaną poinformowani za pośrednictwem poczty elektronicznej (proszę o podanie aktualnych adresów e-mail) bądź w szczególnych przypadkach braku adresu e-mail - telefonicznie. Do składanie dokumentów zapraszamy osoby niepełnosprawne. Oferty odrzucone nie będą odsyłane kandydatom.
Proponowane wynagrodzenie wg mnożnika 0,4031 kwoty bazowej, co wynosi 755,34 zł brutto.



Liczba odwiedzin: 3194

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem

Udostępnił: Agnieszka Kossakowska

Komórka organizacyjna: Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 28.12.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×