Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach

Ogłoszenie o naborze nr 68861ARCHIWALNE z dnia 18.09.2020 r.

  • Oferty do
    28

    września

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: organizacyjno-kadrowych

Sekcja Organizacyjno-Kadrowa



Miejsce wykonywania pracy:

Suwałki

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach
ul. Wincentego Witosa 10
16-400 Suwałki

Adres urzędu:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach
ul. Wincentego Witosa 10
16-400 Suwałki

WARUNKI PRACY

Praca w środowisku biurowym, głównie w siedzibie urzędu. Praca pod presją czasu, obsługa interesantów, liczne bezpośrednie kontakty telefoniczne i mailowe. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu Budynki Komendy nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak zainstalowanej windy i podjazdów oraz odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych. Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, skaner, fax, niszczarka.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie spraw w zakresie ochrony danych osobowych
  • realizowanie zadań z zakresu planowania i sprawozdawczości komendy miejskiej
  • zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji i nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej w komendzie miejskiej
  • współorganizowanie uroczystości, okolicznościowych apeli i zawodów sportowo-pożarniczych, prowadzenie kroniki
  • przyjmowanie skarg i wniosków
  • prowadzenie archiwum zakładowego
  • realizacja zadań kadrowych w Komendzie Miejskiej PSP w Suwałkach
  • prowadzenie obsługi techniczno-biurowej sekretariatu komendanta miejskiego - obsługa interesantów, organizacja narad służbowych – okresowo.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: w pracy administracyjnej w zakresie organizacyjno–kadrowym
  • biegła obsługa komputera, programu pakietu Office
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
  • dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność i inicjatywa w działaniu
  • komunikatywność
  • odporność na stres
  • wysoka kultura osobista i kierowanie się zasadami etyki zawodowej
  • doświadczenie w prowadzeniu archiwum zakładowego
  • ukończenie kursu, szkolenia w zakresie ochrony danych osobowych
  • ukończenie kursu kancelaryjno-archiwalnego I stopnia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe wyższe II stopnia kierunek: administracja, prawo, zarządzanie zasobami ludzkimi
  • znajomość zasad funkcjonowania i organizacji administracji publicznej
  • znajomość przepisów prawnych wymaganych na zajmowanym stanowisku (w tym Ustawa o Państwowej Straży Pożarnej, akty wykonawcze MSWiA, Ustawy o służbie cywilnej, urzędnikach państwowych, Kodeksu pracy)
  • znajomość zasad obiegu dokumentów (korespondencja tradycyjna i elektroniczna)
  • znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją oraz programów kadrowych (Fortech)
  • prawo jazdy kat. B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Klauzula informacyjna
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.09.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Sekretariat Komendanta Miejskiego PSP w Suwałkach
    ul. Wincentego Witosa 10
    16-400 Suwałki
    Dokumenty należy dostarczyć osobiście do dnia 28 września 2020 r. do 15:00
    Kopertę należy opisać: „Oferta pracy w służbie cywilnej”

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Postępowanie kwalifikacyjne składać się będzie z dwóch etapów:
- analiza i weryfikacja dokumentów,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Przewidywany termin zatrudnienia to październik 2020r.
Niestawienie się kandydata na którykolwiek z etapów postępowania oznacza jego rezygnację z udziału w postępowaniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać w dni robocze od godziny 7.30 do 15.30 pod numerem telefonu: 47 711 75 35.
Informacje o kandydatach, którzy spełniają wymogi niezbędne zostaną podane do wiadomości poprzez umieszczenie ich na tablicy ogłoszeń Komendy Miejskiej PSP
w Suwałkach oraz opublikowane na stronie Komendy i w Biuletynie Informacji Publicznej.
Komisja nie dokona wyłonienia kandydata, jeżeli żaden z nich nie spełni warunków zawartych w ogłoszeniu o naborze lub nie wykaże się dostateczną wiedzą i umiejętnościami wymaganymi na stanowisku.
Dokumentacja kompletna to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty
i oświadczenia, ponadto są one podpisane własnoręcznie przez kandydata.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2998

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach

Udostępnił: Jacek Falicki

Komórka organizacyjna: Sekcja Organizacyjno-Kadrowa

Wprowadzono: 18.09.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×