Komenda Miejska Policji w Suwałkach

Ogłoszenie o naborze nr 18890ARCHIWALNE z dnia 04.12.2017 r.

  • Oferty do
    15

    grudnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: prowadzenia gospodarki środkami materiałowo - technicznymi, obsługi administracyjno - gospodarczej, funkcjonowania oraz utrzymania obiektów służbowych

w Zespole Administracyjno - Gospodarczym KMP w Suwałkach



Miejsce wykonywania pracy:

Suwałki

Komenda Miejska Policji w Suwałkach
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
16-400 Suwałki

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Suwałkach
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
16-400 Suwałki

WARUNKI PRACY

praca administracyjno - biurowa, praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowej normy czasu pracy, oświetlenie mieszane, wysiłek fizyczny, bariery architektoniczne - bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, windy tylko w budynku gł., brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie ewidencji sprzętu działu mundurowego, materiałów i środków higieny osobistej, środków do utrzymania obiektu, formularzy, druków, przedmiotów i materiałów administracyjno – biurowych, materiałów do konserwacji i remontów nieruchomości, sporządzanie dokumentów przychodowo – rozchodowych oraz księgowanie dla poszczególnych grup środków materiałowo – technicznych w celu realizacji obowiązujących w resorcie zasad księgowości materiałowej
  • planowanie i organizowanie zaopatrzenia jednostki w niezbędne środki materiałowo – techniczne takie jak materiały i środki czystości do utrzymania obiektu, formularze, druki, przedmioty i materiały administracyjno – biurowe, materiały do konserwacji i remontów nieruchomości
  • analizowanie i ewidencjonowanie kosztów eksploatacji i utrzymania obiektów służbowych jednostki w celu ich rozliczenia pomiędzy najemcami i współużytkownikami, bieżący nadzór nad prawidłową realizacją umów na dostawę wody, energii elektrycznej, c.o. oraz odbiór ścieków i nieczystości
  • realizacja całokształtu zagadnień związanych z gospodarką opałem w Komendzie Miejskiej Policji w Suwałkach i jednostkach podległych w zakresie zabezpieczenia i organizacji dostawy opału, prowadzenie ewidencji oraz bieżący nadzór nad przestrzeganiem przepisów dotyczących właściwej pracy kotłowni, palaczy oraz gospodarowania opałem
  • naliczanie funkcjonariuszom i członkom ich rodzin należności za przysługujące raz w roku prawo przejazdu na koszt Policji środkami publicznego transportu zbiorowego oraz rozliczanie delegacji służbowych funkcjonariuszy i pracowników
  • opisywanie faktur i rachunków oraz sprawdzanie ich poprawności pod względem formalno - rachunkowym, prowadzenie rejestrów na pozycje wydatków związanych z holowaniem pojazdów, umundurowaniem i higieną osobistą, wyżywieniem, administracją, remontami obiektów i inwestycji oraz lecznictwem, rozliczenie rachunków biegłych sądowych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w tym, co najmniej 1 rok w realizacji zadań związanych z gospodarką środkami materiałowo-technicznymi resortu lub pracy w administracji publicznej
  • znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości
  • znajomość podstaw prawa administracyjnego
  • umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet Microsoft Office lub Open Office)
  • umiejętności redagowania pism urzędowych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość zasad księgowości
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub ekonomiczno-administracyjne
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • bardzo duża systematyczność, rzetelność, dokładność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.12.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Suwałkach
    ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
    16-400 Suwałki

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy).
Przewidywane wynagrodzenie brutto: ok. 2120 zł plus dodatek z tytułu wysługi lat. Planowane zatrudnienie 01.01.2018 r.
Oferty przyjmowane będą od pn. do pt. w godz.: 8.00 - 15.00 w siedzibie urzędu w recepcji, lub proszę przesyłać listownie z dopiskiem "Nabór na stanowisko starszego inspektora - nr 18890).
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego).
Istnieje możliwość odbioru złożonych aplikacji w ciągu 3 m-cy od dnia publikacji wyników naboru.
Lista osób zakwalifikowanych do kolejnego etapu zostanie opublikowana na stronie BIP Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach http://bip.suwalki.kmp.policja.gov.pl/, na co najmniej 2 dni przed kolejnym etapem.
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Miejskiego Policji w Suwałkach do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa.
W przypadku dużej liczby kandydatek/kandydatów przewiduje się przeprowadzenie testu wiedzy lub umiejętności.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Komenda Miejska Policji w Suwałkach nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w innych środkach przekazu



Liczba odwiedzin: 2916

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Suwałkach

Udostępnił: Beata Zapolska

Komórka organizacyjna: Wydział Prezydialny, Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 04.12.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×