Komenda Miejska Policji w Suwałkach
Ogłoszenie o naborze nr 18890ARCHIWALNE z dnia 04.12.2017 r.
-
Oferty do
15
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: prowadzenia gospodarki środkami materiałowo - technicznymi, obsługi administracyjno - gospodarczej, funkcjonowania oraz utrzymania obiektów służbowych
w Zespole Administracyjno - Gospodarczym KMP w Suwałkach
Suwałki
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
16-400 Suwałki
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
16-400 Suwałki
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie ewidencji sprzętu działu mundurowego, materiałów i środków higieny osobistej, środków do utrzymania obiektu, formularzy, druków, przedmiotów i materiałów administracyjno – biurowych, materiałów do konserwacji i remontów nieruchomości, sporządzanie dokumentów przychodowo – rozchodowych oraz księgowanie dla poszczególnych grup środków materiałowo – technicznych w celu realizacji obowiązujących w resorcie zasad księgowości materiałowej
- planowanie i organizowanie zaopatrzenia jednostki w niezbędne środki materiałowo – techniczne takie jak materiały i środki czystości do utrzymania obiektu, formularze, druki, przedmioty i materiały administracyjno – biurowe, materiały do konserwacji i remontów nieruchomości
- analizowanie i ewidencjonowanie kosztów eksploatacji i utrzymania obiektów służbowych jednostki w celu ich rozliczenia pomiędzy najemcami i współużytkownikami, bieżący nadzór nad prawidłową realizacją umów na dostawę wody, energii elektrycznej, c.o. oraz odbiór ścieków i nieczystości
- realizacja całokształtu zagadnień związanych z gospodarką opałem w Komendzie Miejskiej Policji w Suwałkach i jednostkach podległych w zakresie zabezpieczenia i organizacji dostawy opału, prowadzenie ewidencji oraz bieżący nadzór nad przestrzeganiem przepisów dotyczących właściwej pracy kotłowni, palaczy oraz gospodarowania opałem
- naliczanie funkcjonariuszom i członkom ich rodzin należności za przysługujące raz w roku prawo przejazdu na koszt Policji środkami publicznego transportu zbiorowego oraz rozliczanie delegacji służbowych funkcjonariuszy i pracowników
- opisywanie faktur i rachunków oraz sprawdzanie ich poprawności pod względem formalno - rachunkowym, prowadzenie rejestrów na pozycje wydatków związanych z holowaniem pojazdów, umundurowaniem i higieną osobistą, wyżywieniem, administracją, remontami obiektów i inwestycji oraz lecznictwem, rozliczenie rachunków biegłych sądowych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w tym, co najmniej 1 rok w realizacji zadań związanych z gospodarką środkami materiałowo-technicznymi resortu lub pracy w administracji publicznej
- znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości
- znajomość podstaw prawa administracyjnego
- umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet Microsoft Office lub Open Office)
- umiejętności redagowania pism urzędowych
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość zasad księgowości
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub ekonomiczno-administracyjne
- umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
- bardzo duża systematyczność, rzetelność, dokładność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.12.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
16-400 Suwałki
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy).
Przewidywane wynagrodzenie brutto: ok. 2120 zł plus dodatek z tytułu wysługi lat. Planowane zatrudnienie 01.01.2018 r.
Oferty przyjmowane będą od pn. do pt. w godz.: 8.00 - 15.00 w siedzibie urzędu w recepcji, lub proszę przesyłać listownie z dopiskiem "Nabór na stanowisko starszego inspektora - nr 18890).
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego).
Istnieje możliwość odbioru złożonych aplikacji w ciągu 3 m-cy od dnia publikacji wyników naboru.
Lista osób zakwalifikowanych do kolejnego etapu zostanie opublikowana na stronie BIP Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach http://bip.suwalki.kmp.policja.gov.pl/, na co najmniej 2 dni przed kolejnym etapem.
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Miejskiego Policji w Suwałkach do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa.
W przypadku dużej liczby kandydatek/kandydatów przewiduje się przeprowadzenie testu wiedzy lub umiejętności.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Komenda Miejska Policji w Suwałkach nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w innych środkach przekazu