Komenda Miejska Policji w Suwałkach

Ogłoszenie o naborze nr 15471ARCHIWALNE z dnia 16.09.2017 r.

  • Oferty do
    28

    września

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: zarządzania sprzętem i systemami łączności przewodowej

Zespole Łączności i Informatyki KMP w Suwałkach



Miejsce wykonywania pracy:

Suwałki

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Suwałkach
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
16-400 Suwałki

WARUNKI PRACY

praca administracyjno - biurowa, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowej normy czasu pracy i poza stanowiskiem, praca na wysokości do 1-3 metrów, oświetlenie mieszane, wysiłek fizyczny, bariery architektoniczne - bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak windy, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej

ZAKRES ZADAŃ

  • Wsparcie zarządzania systemami łączności przewodowej użytkowanymi w KMP w Suwałkach i jednostkach podległych w tym : łączności telefonicznej i telefaksowej miejscowej i międzymiastowej, łączności na potrzeby systemów informatycznych (transmisja danych), łączności dyspozytorskiej.
  • Wsparcie zarządzania sprzętem łączności przewodowej (rozdział, konserwacja, naprawy, prowadzenie dokumentacji techniczno - ewidencyjnej) w tym: telefoniczną centralą abonencką NeXspan 500, urządzeniami teletransmisyjnymi, siłownią telekomunikacyjną, agregatem prądotwórczym DS-40 Silent i innymi urządzeniami zasilającymi, aparatami telefonicznymi, sprzętem serwisowym.
  • Wspomaganie zarządzania sprzętem łączności bezprzewodowej (rozdział, konserwacja, naprawy, prowadzenie dokumentacji techniczno - ewidencyjnej) : stacja retransmisyjna UKF, radiotelefony stacjonarne, radiotelefony przewoźne, radiotelefony noszone, systemy antenowe, urządzenia zasilające, sprzęt serwisowy.
  • Wsparcie merytoryczne pracy jednostki w zakresie : zabezpieczanie organizacji i sprawnego funkcjonowania sprzętu i systemów łączności przewodowej na potrzeby operacji policyjnych na terenie powiatu suwalskiego. Organizacja i zabezpieczanie sprzętu i systemów łączności przewodowej w warunkach zagrożenia bezpieczeństwa państwa, wojny oraz katastrof naturalnych.
  • Wsparcie gospodarki materiałami eksploatacyjnymi do drukarek komputerowych (tusze, tonery, bębny) w tym planowanie zapotrzebowania, konserwacja, naprawa, wymiana oraz prowadzenie ewidencji tych materiałów.
  • Utrzymywanie w stałej gotowości sprzętu rezerwy operacyjnej, w tym przechowywanie materiałów i sprzętu stanowiących tę rezerwę w podręcznych magazynkach.
  • Prace kablowe na rzecz instalacji oraz utrzymania systemów łączności bezprzewodowej, łączności przewodowej oraz systemów informatycznych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok utrzymanie i zarządzanie systemami łączności lub systemami informatycznymi
  • doświadczenie z zakresu łączności, informatyki lub elektroniki (w przypadku braku wykształcenia wymienionego w wymogach dodatkowych)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie elektroniczne, informatyczne lub telekomunikacyjne
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata utrzymanie i zarządzanie sprzętem i systemami łączności przewodowej w Policji
  • specjalistyczne szkolenia z zakresu łączności przewodowej w Policji

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • specjalistyczne szkolenia z zakresu łączności przewodowej w Policji

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.09.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Suwałkach
    ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
    16-400 Suwałki

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy).

Przewidywane wynagrodzenie brutto: ok. 2435 zł plus dodatek z tytułu wysługi lat

Oferty przyjmowane będą od pn. do pt. w godz.: 8.00 - 15.00 w siedzibie urzędu w recepcji, lub proszę przesyłać listownie z dopiskiem "Nabór na stanowisko starszego inspektora - nr 15471).

Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego).
Istnieje możliwość odbioru złożonych aplikacji w ciągu 3 m-cy od dnia publikacji wyników naboru.

Lista osób zakwalifikowanych do kolejnego etapu zostanie opublikowana na stronie BIP Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach http://bip.suwalki.kmp.policja.gov.pl/, na co najmniej 2 dni przed kolejnym etapem.

Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Miejskiego Policji w Suwałkach do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.

W przypadku dużej liczby kandydatek/kandydatów przewiduje się przeprowadzenie testu wiedzy lub umiejętności.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Komenda Miejska Policji w Suwałkach nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w innych środkach przekazu



Liczba odwiedzin: 2911

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Suwałkach

Udostępnił: Beata Zapolska

Komórka organizacyjna: Wydział Prezydialny, Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 16.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×