Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Ziemskiego Suwałki

Ogłoszenie o naborze nr 12488ARCHIWALNE z dnia 29.06.2017 r.

  • Oferty do
    4

    lipca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Ziemskiego Suwałki



Miejsce wykonywania pracy:

Suwałki

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Ziemskiego Suwałki
ul. Świerkowa 45, lok. 45
16-400 Suwałki

WARUNKI PRACY

Praca jednozmianowa, praca biurowa oraz w terenie ( kontrole budów, inspekcje ). Praca przy komputerze. Codzienne przyjęcia interesantów. Pomieszczenia inspektoratu znajdują się na parterze. Budynek dostosowany do osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • działalność inspekcyjno-kontrolna w tym przeprowadzanie kontroli oraz inpekcji budów, obiektów użytkowanych i sporządzanie protokółów
  • prowadzenie postepowań administracyjnych wynikajacych z przepisów prawa budowlanego z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
  • przygotowanie projektów decyzji , postanowień , zaświadczeń oraz pism.
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji wynikajacych z przepisów Prawa budowlanego
  • inne zadania zlecone przez PINB

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie budownictwo
  • znajomośc przepisów ustawy Prawa budowlanego i Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • znajomość procedur obowiazujących w administracji
  • umiejetność obsługi komputera ( środowisko Windows, pakiet Microsoft Office)
  • umiejetność stosowania przepisów w praktyce
  • umiejetność pracy w warunkach stresowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe budownictwo, administracja,
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok praca przy prowadzeniu postępowań administracyjnych
  • uprawnienia budowlane

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.07.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Ziemskiego Suwałki
    ul. Świerkowa 45 , lok. 45
    16-400 Suwałki

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty, które wpłyną po terminie lub będą niekompletnie nie będą rozpoznawane.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną zaproszeni do udziału w kolejnym etapie rekrutacji
- sprawdzianu wiedzy i/lub na rozmowę kwalifikacyjną.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.
Dodatkowe informacje pod numerem telefonu 87 563 10 00 .



Liczba odwiedzin: 2486

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Ziemskiego Suwałki

Udostępnił: Wiesława Arasimowicz

Komórka organizacyjna: PINBPZ Suwałki

Wprowadzono: 29.06.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×