Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku

Ogłoszenie o naborze nr 16352ARCHIWALNE z dnia 10.10.2017 r.

  • Oferty do
    17

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy kontroler rozliczeń

do spraw: rachunkowości podatkowej

w Referacie Spraw Wierzycielskich i Rachunkowości w Urzędzie Skarbowym w Siemiatyczach



Miejsce wykonywania pracy:

Siemiatycze

Urząd Skarbowy w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 18, 17 - 300 Siemiatycze

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15 - 026 Białystok

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, - użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka), - praca wykonywana pod presją czasu. Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: - stanowisko pracy wyposażone jest w meble biurowe dostosowane do wymagań dla stanowisk administracyjno-biurowych z obsługą komputera oraz elektryczne urządzenia biurowe (drukarka, niszczarka, kserokopiarka), - większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, praca wymaga sprawności obu rąk, - oświetlenie sztuczne i naturalne, - stanowisko pracy znajduje się na piętrze budynku, - stanowisko nie jest dostosowane do potrzeb niewidomych, niedowidzących oraz niesłyszących i głuchoniemych, - na parterze budynku znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych, - budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, nie posiada windy.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i rozliczeń nadpłat podatków z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą i zryczałtowanego podatku dochodowego,
  • księgowanie dokumentów wymiarowych i księgowych na kartach podatników,
  • dokonywanie rozliczeń podatników z tytułu wpłat, nadpłat, zaległości i zwrotów podatków,
  • przygotowywanie projektów postanowień w zakresie zaliczenia wpłaty, nadpłaty na zaległości podatkowe,
  • przygotowywanie informacji o naruszeniu przepisów prawa podatkowego,
  • przygotowywanie dokumentacji, dotyczącej kont podatnika w przypadku zmiany właściwości rzeczowej lub miejscowej,
  • przygotowywanie zestawień liczbowych, analiz i informacji,
  • dokonywanie kontroli terminowości wpłat podatków dokonanych przez podatników.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa,
  • znajomość przepisów prawa z zakresu rachunkowości,
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  • umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
  • dokładność, wnikliwość, rzetelność,
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w obszarze rachunkowości podatkowej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.10.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15 - 026 Białystok

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Etapy, metody oraz techniki naboru:
- weryfikacja ofert pracy pod względem spełniania wymagań formalnych,
- pisemny test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3016,88 zł. miesięcznie.
Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu razem z ofertami odrzuconymi w trakcie postępowania selekcyjnego zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku złożenia przez kandydata oświadczenia o innej treści niż wskazana w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymagań formalnych. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać własnoręczny podpis kandydata. Z dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego. W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci, których oferty zostały odrzucone zostaną poinformowani o tym fakcie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Kandydaci, których oferty spełniły wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie, miejscu, metodach i technikach, jakie będą stosowane w postępowaniu selekcyjnym oraz progach punktowych, których uzyskanie gwarantuje udział w kolejnym etapie postępowania selekcyjnego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 85 869 6020, 85 869 6025




Liczba odwiedzin: 2678

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku

Udostępnił: Irena Zajko

Komórka organizacyjna: Dział Personalny

Wprowadzono: 10.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×