Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku

Ogłoszenie o naborze nr 21988ARCHIWALNE z dnia 12.02.2018 r.

  • Oferty do
    26

    lutego

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

kontroler skarbowy

do spraw: czynności sprawdzających

w Referacie Czynności Analitycznych i Sprawdzających, Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników oraz Wymiany Informacji Międzynarodowej w Urzędzie Skarbowym w Siemiatyczach



Miejsce wykonywania pracy:

Siemiatycze

Urząd Skarbowy w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 18, 17 - 300 Siemiatycze

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15 - 026 Białystok

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca administracyjno-biurowa z przewagą wysiłku umysłowego i obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie, wykonywana w siedzibie urzędu. - użytkowanie elektrycznych urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: - stanowisko pracy wyposażone jest w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych z obsługą komputera, - większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, praca wymaga sprawności obu rąk, - stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku, oświetlenie sztuczne i naturalne, - stanowisko nie jest dostosowane do potrzeb niewidomych, niedowidzących oraz niesłyszących i głuchoniemych, - szerokość głównych drzwi wejściowych, drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, - siedziba urzędu jest budynkiem wielokondygnacyjnym niewyposażonym w windy osobowe, - węzeł sanitarny jest przystosowany dla osób niesprawnych ruchowo, - budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach, - na terenie urzędu wyznaczone jest miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej ruchowo.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie czynności sprawdzających w zakresie zasadności zwrotu podatku VAT,
  • prowadzenie czynności sprawdzających w zakresie podatku VAT, w tym w zakresie realizacji obowiązków zintensyfikowanych po 1 stycznia 2018 r. w obszarze JPK_VAT,
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających i czynności sprawdzających w zakresie informacji zewnętrznych, skarg,
  • prowadzenie czynności sprawdzających w zakresie podatku PIT,
  • pozyskiwanie informacji mogących mieć wpływ na powstanie obowiązku podatkowego,
  • kierowanie do komórki ds. postępowań podatkowych wniosków o wszczęcie postępowania podatkowego,
  • przygotowywanie i opracowywanie materiałów źródłowych niezbędnych do udzielenia informacji publicznej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej
  • dobra znajomość materialnego prawa podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • dobra znajomość procedury podatkowej i umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  • odporność na stres, komunikatywność,
  • Brak współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji podatkowej lub skarbowej w zakresie poboru podatków

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1721 ze zm.) lub współpracy z tymi organami (wzór Dz. U. z 2017 r. poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.02.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15 - 026 Białystok

    Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko kontrolera skarbowego w Urzędzie Skarbowym w Siemiatyczach"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Etapy, metody oraz techniki naboru:
- weryfikacja ofert pracy pod względem spełniania wymagań formalnych,
- pisemny test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3016,88 zł. miesięcznie.
Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru, podlegają komisyjnemu zniszczeniu. Wszystkie składane oświadczenia, życiorys/CV i list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. Z dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego. Dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, nr telefonu.
Lista kandydatów spełniających niezbędne wymaganie formalne, wraz z podaniem informacji o miejscu i czasie przeprowadzenia drugiego etapu postępowania selekcyjnego, zostanie opublikowana na stronie BIP Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku http://www.podlaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-bialymstoku
w zakładce OGŁOSZENIA/NABÓR, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku - X piętro oraz na tablicach ogłoszeń w siedzibie Urzędu Skarbowego w Siemiatyczach - na I piętrze.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 869 60 25.




Liczba odwiedzin: 2932

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku

Udostępnił: Anna Zdancewicz

Komórka organizacyjna: Wydział Personalny

Wprowadzono: 12.02.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×