Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Mońkach

Ogłoszenie o naborze nr 24812ARCHIWALNE z dnia 30.03.2018 r.

  • Oferty do
    13

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

zastępca głównego księgowego

zespół ds. finansowo-księgowych i administracyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Mońki

Adres urzędu:

ul. Juliusza Słowackiego 14
19-100 Mońki

WARUNKI PRACY

Praca biurowa w siedzibie urzędu, od poniedziałku do piątku/w dni robocze/ w godzinach od 7.30 do 15.30. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze w budynku bez podjazdu dla wózków inwalidzkich i windy. Toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym w pozycji siedzącej przy biurku. Stanowisko pracy wyposażone w zestaw komputerowy oraz inny sprzęt biurowy. Wyjścia i wyjazdy służbowe.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie bieżącej księgowości inspektoratu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,
  • sporządzanie sprawozdań finansowo - kadrowych z działalności jednostki,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych,
  • dekretacja i księgowanie dokumentacji finansowo- księgowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
  • dokonywanie kontroli zgodności i kompletności operacji finansowych,
  • sporządzanie dokumentów płacowych,
  • prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych,
  • prowadzenie dokumentacji z zakresu spraw pracowniczych, socjalnych,
  • obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa (TREZOR).

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • staż pracy: 3 lata w księgowości
  • Znajomość rachunkowości budżetowej
  • Umiejętność sporządzania sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków i dochodów budżetowych oraz ich analiza
  • Znajomość kodeksu pracy, przepisów dotyczących finansów publicznych, zamówień publicznych i służby cywilnej
  • Znajomość programów finansowo – księgowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Umiejętność biegłej obsługi komputera i oprogramowania komputerowego
  • Umiejętność obsługi programu PŁATNIK, bankowości elektronicznej
  • Umiejętność samodzielnego analitycznego myślenia
  • Umiejętność organizacji pracy własnej.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.04.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Mońkach
    ul. Juliusza Słowackiego 14
    19-100 Mońki
    Z dopiskiem "Oferta pracy-Zastępca Głównego Księgowego"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje: (85) 716 61 03



Liczba odwiedzin: 2664

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Mońkach

Udostępnił: Monika Sołowiej

Komórka organizacyjna: Zespół ds. finansowo-księgowych i administracyjnych

Wprowadzono: 30.03.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×