Komenda Miejska Policji w Łomży

Ogłoszenie o naborze nr 4565ARCHIWALNE z dnia 15.10.2016 r.

  • Oferty do
    27

    października

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: Łączności radiowej

Wydział Administracyjno-Gospodarczy Zespół Łączności i Informatyki



Miejsce wykonywania pracy:

Łomża

Adres urzędu:

18-400 Łomża ul. Wojska Polskiego 9

WARUNKI PRACY

Praca w pomieszczeniu biurowym, na parterze z wykorzystaniem komputera i urządzeń pomiarowych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Zarządzanie systemami łączności bezprzewodowej UKF
  • Zabezpieczanie organizacji i sprawnego funkcjonowania systemów łączności radiowej na potrzeby operacji policyjnych
  • Konserwacja i naprawy sprzętu łączności radiowej
  • Prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie łączności i informatyki

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie techniczne
  • doświadczenie zawodowe: Zagadnienia łączności radiowej.
  • Znajomość biegłej obsługi komputerów klasy PC
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe elektroniczne lub informatyczne
  • doświadczenie zawodowe: Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.10.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Zespół Prezydialny Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Łomży
    18-400 Łomża
    ul. Wojska Polskiego 9

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem 086 474 14-01.



Liczba odwiedzin: 3344

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Łomży

Udostępnił: Ewa Ferenc

Komórka organizacyjna: Zespół Prezydialny Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 15.10.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×