Komenda Miejska Policji w Łomży

Ogłoszenie o naborze nr 6500ARCHIWALNE z dnia 14.12.2016 r.

  • Oferty do
    9

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

naczelnik wydziału

do spraw: administracyjno-gospodarczych

w wydziale administracyjno-gospodarczych



Miejsce wykonywania pracy:

Łomża

praca w pomieszczeniu biurowym z wykorzystaniem komputera

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji
18-400 Łomża
ul. Wojska Polskiego 9

WARUNKI PRACY

komputer, wyjazdy słuzbowe

ZAKRES ZADAŃ

  • Organizowanie, kierowanie i nadzorowanie pracy wydziału w zakresie gospodarki materiałowo-technicznej, transportu, łączności radiowej, przewodowej oraz sprawności systemów informatycznych.
  • wspólpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi jednostkek Policji, organami administracji samorzadowej itp.
  • kierowanie pracą wydziału w celu zapewnienia terminowości i odpowiedniej jakości realizowanych zadań
  • zabezpiecznaie realizacj zadań jednostki poprzez pozyskiwanie zasobów rzeczowych i finansowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe organizacja i zarządzanie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe techniczne informatyczne
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata na stnowisku o podobnym zakresie zadań

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.01.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Łomży
    18-400 Łomża
    ul. Wojska Polskiego 9

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty , które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Kandydaci zakwalifikowani zostana powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje mozna uzyskać pod numerem 086- 474-1409, 1401



Liczba odwiedzin: 3892

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Łomży

Udostępnił: Ewa Ferenc

Komórka organizacyjna: Zespół Prezydialny Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 14.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×