Komenda Miejska Policji w Łomży
Ogłoszenie o naborze nr 6500ARCHIWALNE z dnia 14.12.2016 r.
-
Oferty do
9
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
naczelnik wydziału
do spraw: administracyjno-gospodarczych
w wydziale administracyjno-gospodarczych
Łomża
praca w pomieszczeniu biurowym z wykorzystaniem komputera
Komenda Miejska Policji
18-400 Łomża
ul. Wojska Polskiego 9
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Organizowanie, kierowanie i nadzorowanie pracy wydziału w zakresie gospodarki materiałowo-technicznej, transportu, łączności radiowej, przewodowej oraz sprawności systemów informatycznych.
- wspólpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi jednostkek Policji, organami administracji samorzadowej itp.
- kierowanie pracą wydziału w celu zapewnienia terminowości i odpowiedniej jakości realizowanych zadań
- zabezpiecznaie realizacj zadań jednostki poprzez pozyskiwanie zasobów rzeczowych i finansowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe organizacja i zarządzanie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe techniczne informatyczne
- doświadczenie zawodowe: 3 lata na stnowisku o podobnym zakresie zadań
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 09.01.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Łomży
18-400 Łomża
ul. Wojska Polskiego 9
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty , które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Kandydaci zakwalifikowani zostana powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje mozna uzyskać pod numerem 086- 474-1409, 1401