Komenda Miejska Policji w Łomży

Ogłoszenie o naborze nr 8493ARCHIWALNE z dnia 15.02.2017 r.

  • Oferty do
    28

    lutego

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: wykroczeń

Wydział Prewencji



Miejsce wykonywania pracy:

Łomża

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Łomży, ul. Wojska Polskiego 9. 18-400 Łomża

WARUNKI PRACY

praca w pomieszczeniu biurowym z wykorzystaniem komputera

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie postępowań w sprawach pozwoleń na broń znajdujących się w gestii Komendanta
  • prowadzenie magazynu dowodów rzeczowych zabezpieczonych na potrzeby postępowań wyjaśniających
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej poszukiwań
  • organizowanie pracy kancelaryjno biurowej w sprawach o wykroczenia

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy postępowanie administracyjne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji zespolonej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.02.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Łomży, ul. Wojska Polskiego 9, 18-400 Łomża

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowaniu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem: 86 474 1409, 1401



Liczba odwiedzin: 3931

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Łomży

Udostępnił: Ewa Ferenc

Komórka organizacyjna: Zespół Prezydialny Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 15.02.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×