Komenda Miejska Policji w Łomży
Ogłoszenie o naborze nr 8493ARCHIWALNE z dnia 15.02.2017 r.
-
Oferty do
28
lutego
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: wykroczeń
Wydział Prewencji
Łomża
Komenda Miejska Policji w Łomży, ul. Wojska Polskiego 9. 18-400 Łomża
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie postępowań w sprawach pozwoleń na broń znajdujących się w gestii Komendanta
- prowadzenie magazynu dowodów rzeczowych zabezpieczonych na potrzeby postępowań wyjaśniających
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej poszukiwań
- organizowanie pracy kancelaryjno biurowej w sprawach o wykroczenia
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie administracyjne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy postępowanie administracyjne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji zespolonej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 28.02.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Łomży, ul. Wojska Polskiego 9, 18-400 Łomża
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowaniu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem: 86 474 1409, 1401