Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku

Ogłoszenie o naborze nr 18501ARCHIWALNE z dnia 27.11.2017 r.

  • Oferty do
    11

    grudnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

kontroler rozliczeń

do spraw: rachunkowości podatkowej

w Referacie Spraw Wierzycielskich i Rachunkowości w Urzędzie Skarbowym w Grajewie



Miejsce wykonywania pracy:

Grajewo

Urząd Skarbowy w Grajewie
ul. Elewatorska 8
19-200 Grajewo

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
ul. Słonimska 1
15-026 Białystok

WARUNKI PRACY

• praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, • użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka), • zadania wykonywane w siedzibie Urzędu. Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy: • stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku, • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań dla stanowisk administracyjno-biurowych z obsługą komputera, • oświetlenie sztuczne i naturalne, • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, nie posiada windy, • w drugim budynku Urzędu na parterze znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych, • ciągi komunikacyjne w budynku są szerokie, umożliwiające poruszanie się np. wózkiem inwalidzkim, • narzędzia i materiały wykorzystywane w pracy to komputer i inne urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

ZAKRES ZADAŃ

  • Księgowanie przypisów, odpisów oraz wpłat dokonywanych przez podatników/płatników w odpowiednich rozdziałach i paragrafach klasyfikacji budżetowej i uzgadnianie z dokumentami źródłowymi zaksięgowanych na kartach kontowych operacji.
  • Dokonywanie rozliczeń z tytułu wpłat, nadpłat oraz zwrotów podatków.
  • Rozliczanie i przekazywanie wpłat podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na rzecz budżetu państwa i budżetów samorządowych.
  • Przygotowywanie projektów postanowień w zakresie zaliczania wpłat, nadpłat i kwot do zwrotu na zaległości podatkowe.
  • Przygotowywanie i opracowywanie materiałów źródłowych do celów analitycznych, sprawozdawczych oraz niezbędnych do udzielenia informacji i zaświadczeń a także projektów pism kierowanych do klientów zewnętrznych z zakresu realizowanych zadań.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów Ordynacji podatkowej
  • znajomość przepisów z zakresu rachunkowości
  • umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce
  • dokładność, wnikliwość, rzetelność
  • umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji skarbowej lub podatkowej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1721 ze zm.) lub współpracy z tymi organami (wzór Dz. U. z 2017 r. poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.12.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-026 Białystok
    dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem : "Ogłoszenie o naborze nr 18501 "

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Etapy, metody oraz techniki naboru:
- weryfikacja ofert pracy pod względem spełniania wymagań formalnych,
- pisemny test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto – 3 016,88 zł. miesięcznie.


Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu razem z ofertami odrzuconymi w trakcie postępowania selekcyjnego zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku złożenia przez kandydata oświadczenia o innej treści niż wskazana w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymogów formalnych. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać własnoręczny podpis kandydata. Z dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego. W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, nr telefonu.
Kandydaci, których oferty zostały odrzucone zostaną poinformowani o tym fakcie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Kandydaci, których oferty spełniły wymaganie formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie, miejscu, metodach i technikach, jakie będą stosowane w postępowaniu selekcyjnym oraz progach punktowych, których uzyskanie gwarantuje udział w kolejnym etapie postępowania selekcyjnego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 869 60 25



Liczba odwiedzin: 2825

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku

Udostępnił: Anna Zdancewicz

Komórka organizacyjna: Wydział Personalny

Wprowadzono: 27.11.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×