Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku

Ogłoszenie o naborze nr 24514ARCHIWALNE z dnia 24.03.2018 r.

  • Oferty do
    30

    marca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: organizacyjnych i obsługi sekretariatu

w Wydziale Organizacyjno-Kadrowym



Miejsce wykonywania pracy:

Białystok

Adres urzędu:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku
ul. Warszawska 3
15-062 Białystok

WARUNKI PRACY

Praca w środowisku biurowym, głównie w siedzibie urzędu. Praca pod presją czasu, obsługa interesantów, liczne bezpośrednie kontakty telefoniczne i mailowe. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Budynki Komendy nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak zainstalowanej windy i podjazdów oraz odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych. Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, skaner, fax, niszczarka.

ZAKRES ZADAŃ

  • - prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Miejskiego PSP w Białymstoku,
  • - przyjmowanie i rozdział korespondencji z zewnątrz oraz wysyłanie korespondencji wychodzącej z komórek organizacyjnych,
  • - ewidencjonowanie korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów oraz przekazywanie zadekretowanej korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych,
  • - prowadzenie ewidencji materiałów biurowych,
  • - wydawanie i ewidencjonowanie delegacji służbowych,
  • - przygotowywanie wzorów podziękowań, życzeń, zaproszeń itp.,
  • - obsługa uroczystości, spotkań, zawodów organizowanych przez Komendę Miejską PSP w Białymstoku.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenie zawodowe lub staż w jednostkach administracji publicznej
  • - biegła obsługa komputera,
  • - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • - umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole,
  • - dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność i inicjatywa w działaniu,
  • - komunikatywność,
  • - odporność na stres,
  • - wysoka kultura osobista i kierowanie się zasadami etyki zawodowej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • - znajomość języka rosyjskiego na poziomie komunikatywnym,
  • - 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w prowadzeniu sekretariatu,
  • - znajomość zasad funkcjonowania i organizacji administracji publicznej,
  • - znajomość zasad obiegu dokumentów,
  • - znajomość przepisów z zakresu metod i form pracy kancelaryjno-biurowej.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.03.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku
    ul. Warszawska 3
    15-062 Białystok

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Umowa o pracę na czas określony - zastępstwo nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Proponowane wynagrodzenie brutto ok. 2.500,- zł miesięcznie.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku lub za pośrednictwem poczty – liczy się data stempla pocztowego, z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko starszy inspektor w Wydziale Organizacyjno-Kadrowym KM PSP w Białymstoku”
Oferty niekompletne, nie spełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie wskazanym
w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty nie będą zwracane.
Proces naboru składa się z dwóch etapów:
- weryfikacji ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
- rozmowy kwalifikacyjnej.
Lista kandydatek/kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca kolejnego etapu naboru będą dostępne na stronie internetowej Komendy i w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Komendy.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź drogą elektroniczną o ich terminie.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po upływie miesiąca
od zakończenia rekrutacji.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (85) 670-27-93, (85) 670-27-97



Liczba odwiedzin: 3446

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku

Udostępnił: Agata Mielniczek

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Kadrowy

Wprowadzono: 24.03.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×