Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku
Ogłoszenie o naborze nr 24514ARCHIWALNE z dnia 24.03.2018 r.
-
Oferty do
30
marca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: organizacyjnych i obsługi sekretariatu
w Wydziale Organizacyjno-Kadrowym
Białystok
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku
ul. Warszawska 3
15-062 Białystok
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- - prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Miejskiego PSP w Białymstoku,
- - przyjmowanie i rozdział korespondencji z zewnątrz oraz wysyłanie korespondencji wychodzącej z komórek organizacyjnych,
- - ewidencjonowanie korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów oraz przekazywanie zadekretowanej korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych,
- - prowadzenie ewidencji materiałów biurowych,
- - wydawanie i ewidencjonowanie delegacji służbowych,
- - przygotowywanie wzorów podziękowań, życzeń, zaproszeń itp.,
- - obsługa uroczystości, spotkań, zawodów organizowanych przez Komendę Miejską PSP w Białymstoku.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie administracyjne
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenie zawodowe lub staż w jednostkach administracji publicznej
- - biegła obsługa komputera,
- - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- - umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole,
- - dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność i inicjatywa w działaniu,
- - komunikatywność,
- - odporność na stres,
- - wysoka kultura osobista i kierowanie się zasadami etyki zawodowej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- - znajomość języka rosyjskiego na poziomie komunikatywnym,
- - 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w prowadzeniu sekretariatu,
- - znajomość zasad funkcjonowania i organizacji administracji publicznej,
- - znajomość zasad obiegu dokumentów,
- - znajomość przepisów z zakresu metod i form pracy kancelaryjno-biurowej.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 30.03.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku
ul. Warszawska 3
15-062 Białystok
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Umowa o pracę na czas określony - zastępstwo nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Proponowane wynagrodzenie brutto ok. 2.500,- zł miesięcznie.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku lub za pośrednictwem poczty – liczy się data stempla pocztowego, z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko starszy inspektor w Wydziale Organizacyjno-Kadrowym KM PSP w Białymstoku”
Oferty niekompletne, nie spełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie wskazanym
w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty nie będą zwracane.
Proces naboru składa się z dwóch etapów:
- weryfikacji ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
- rozmowy kwalifikacyjnej.
Lista kandydatek/kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca kolejnego etapu naboru będą dostępne na stronie internetowej Komendy i w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Komendy.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź drogą elektroniczną o ich terminie.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po upływie miesiąca
od zakończenia rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (85) 670-27-93, (85) 670-27-97