Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku

Ogłoszenie o naborze nr 50527ARCHIWALNE z dnia 08.07.2019 r.

  • Oferty do
    25

    lipca

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: wykonywania badań laboratoryjnych i sporządzania ekspertyz

w Dziale Laboratorium Celne w Podlaskim Urzędzie Celno-Skarbowym w Białymstoku



Miejsce wykonywania pracy:

Białystok

Podlaski Urząd Celno-Skarbowy w Białymstoku
ul. Octowa 2
15-399 Białystok

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
ul. Słonimska 1
15-026 Białystok

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - Pracownik laboratorium wykorzystuje do badań urządzenia laboratoryjne i przyrządy pomiarowe: chromatograf gazowy i cieczowy, spektrometr, wytrząsarki, wagi lab.-techniczne, aparat do destylacji, itp.; - Do prowadzonych badań stosowane są substancje chemiczne - odczynniki, m.in.: octan etylu, azotan srebra, toluen, kwas siarkowy, formaldehyd; - Częstotliwość wykonywania poszczególnych badań jest zależna od otrzymywanych zleceń; - Czynności mycia i czyszczenia naczyń laboratoryjnych i innego sprzętu; - Praca przy komputerze w zakresie analizy prowadzonych badań; - Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka, itp.) Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy: - Laboratorium Celne zlokalizowane jest w trzypiętrowym budynku administracyjnym; - W pomieszczeniach laboratorium jest wentylacja grawitacyjna i mechaniczna -klimatyzacja; - Oświetlenie naturalne i sztuczne; - Wyposażenie w sprzęt i aparaturę badawczą przeznaczoną do prowadzenia czynności badawczych i wykonywania badań próbek, a także stoły, szafki, biurka, krzesła, dostosowane do zadań wykonywanych w laboratorium; - W skład laboratorium wchodzi pomieszczenie magazynowe oddalone o kilkaset metrów od budynku laboratorium; Występują bariery architektoniczne: - brak windy, - węzeł sanitarny nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo, - budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach, - stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Wykonywanie badań i ekspertyz próbek wybranych grup towarowych zgodnie z posiadanym zakresem badawczym laboratorium w celu przygotowania opinii dotyczących badanych próbek towarów, w tym m.in. na potrzeby postepowań karnych skarbowych
  • Sporządzanie interpretacji, opinii oraz propozycji dotyczących klasyfikacji próbek towarów będących przedmiotem przeprowadzonych badań biologicznych i fizyko-chemicznych
  • Opracowywanie, wdrażanie oraz doskonalenie procedur i instrukcji badawczych, przeprowadzanie walidacji metod badawczyh w oparciu o spejalistyczną literaturę naukową polsko- i anglojęzyczną

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe profilowe. Profl chemiczny lub pokrewny. Tytuł magistra
  • Wiedza z zakresu chemii, metod badań fizykochemicznych oraz instrumentalnych, w tym spektrofotometrycznych, chromatograficznych
  • Umiejętność planowania eksperymentu nabyta w trakcie studiów
  • Umiejętność formułowania wniosków na podstawie uzyskanych wyników badań
  • Łatwość komunikacji
  • Umiejętność argumentowania
  • Odporność na stres
  • W jednostkach organizacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej może być zatrudniona albo pełnić służbę osoba, która nie pełniła służby zawodowej ani nie pracowała w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 430 z późn. zm.), ani nie była ich współpracownikiem.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Realizacja praktyk studenckich tematycznie związanych z kierunkiem studiów, co najmniej 2 tygodniowych
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie i rozumienie literatury przedmiotu

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz. U. z 2017 r. poz. 423) - dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Zaświadczenie o realizacji praktyk studenckich tematycznie związanych z kierunkiem studiów, co najmniej 2 tygodniowych

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.07.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-026 Białystok.
    Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko specjalisty ds. wykonywania badań laboratoryjnych i sporządzania ekspertyz w Dziale Laboratorium Celne w Podlaskim Urzędzie Celno-Skarbowym w Białymstoku nr ogłoszenia 50527"

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: IOD.bialystok@mf.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacją seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Etapy, metody oraz techniki naboru:
- weryfikacja formalna ofert,
- test wiedzy merytorycznej,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- analiza ofert w zakresie spełniania wymagań dodatkowych, potwierdzonych stosownymi dokumentami; rozmowa weryfikująca znajomość języka angielskiego (ustne tłumaczenie tekstu z języka angielskiego na język polski)

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto - 3699,69 zł miesięcznie.

Dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

Wszystkie składane oświadczenia, życiorys/CV i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane - w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów formalnych.

OFERTY NIESPEŁNIAJĄCE WYMAGAŃ FORMALNYCH ZOSTANĄ ODRZUCONE.

W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, nr telefonu.

Kandydaci, których oferty zostały odrzucone zostaną poinformowani o tym fakcie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia drugiego etapu postępowania selekcyjnego - testu wiedzy merytorycznej.

Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej w Białymstoku dostępne są na stronie BIP pod adresem:
http://www.podlaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-bialymstoku/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen

Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 869 60 23.



Liczba odwiedzin: 4674

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku

Udostępnił: Joanna Jakubowska

Komórka organizacyjna: Dział Kadr

Wprowadzono: 08.07.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×