Podlaski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Białymstoku

Ogłoszenie o naborze nr 67378ARCHIWALNE z dnia 20.08.2020 r.

  • Oferty do
    9

    września

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: planowania

Zespołu Planowania i Rozliczeń Sekcji Budownictwa i Obsługi Nieruchomości Wydziału Techniki i Zaopatrzenia



Miejsce wykonywania pracy:

Białystok

Adres urzędu:

ul. gen. Józefa Bema 100
15-370 Białystok

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno - biurowa, - praca przed monitorem ekranowym powyżej 4 godz.; - praca w siedzibie Komendy Oddziału, sporadycznie w terenie; - wyjazdy służbowe; - realizacja zadań służbowych pod presją czasu; - umiejętność samokształcenia oraz dostosowania działań do zmieniających się aktów prawnych; - narzędzia i materiały pracy: komputer, drukarka, skaner, faks, niszczarka; - praca na wysokości do 3 m; - w budynku brak sanitariatów spełniających normy dla osób niepełnosprawnych oraz podjazdów dla osób niepełnosprawnych; - brak oznaczeń dla osób niewidomych; - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym, głuchym; - brak w budynku oznaczeń dla osób niewidomych oraz pomieszczeń hignieniczno - sanitarnych przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • monitorowanie i analizowanie funduszy unijnych oraz innych programów pomocowych pod kątem pozyskania z nich środków finansowych na realizację zamierzeń inwestycyjnych i remontowych oraz przygotowywanie w tym zakresie danych do planów, a także wniosków aplikacyjnych, raportów, sprawozdań i innych niezbędnych dokumentów;
  • przygotowywanie pism urzędowych dotyczących realizacji zamierzeń inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych;
  • wykonywanie prostych czynności związanych z przygotowaniem wniosków, projektów umów, opinii i wyjaśnień w celu realizacji zadań zgodnie z obowiązującym prawem i wymogami formalno - prawnymi;
  • uczestnictwo w komisjach przetargowych oraz w procesie sprawdzenia i odbioru dokumentacji związanej z realizacją zadań inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie techniczne w zakresie budownictwa.
  • staż pracy: w pracy w wykonawstwie budowlanym lub w jednostce projektowej przy sporządzaniu dokumentacji projektowych.
  • Znajomość ustawy prawo budowlane, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, wybranych aktów kodeksu cywilnego
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i samokształcenia, samodzielność, operatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość podstaw kosztorysowania
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie o profilu budownictwo, architektura, inżynieria środowiska, ochrona środowiska, drogownictwo, elektryka.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • List motywacyjny lub podanie (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem)
  • Życiorys lub CV
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi 2 838,65 zł + dodatek za wysługę lat.
Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (OPATRZONYCH DATĄ I WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATA / KANDYDATKI) dokumentów i oświadczeń.
Kandydaci/kandydatki, których oferty spełnią wymagania określone w ogłoszeniu, będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o przyjętych formach selekcji (np. sprawdzianie wiedzy, wykonaniu zadania praktycznego czy rozmowy kwalifikacyjnej) i terminie ich przeprowadzenia.
Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów.
Oferty odrzucone zostaną niezwłocznie zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje w zakresie naboru można uzyskać pod nr tel. 85 714 52 51, 85 714 52 32.
Procedura naboru pracowników w POSG dostępna jest na stronie internetowej Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3241

Wytworzył/odpowiada: Komendant Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Podlaski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Białymstoku

Udostępnił: Katarzyna Matys

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 20.08.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×