Komenda Powiatowa Policji w Augustowie
Ogłoszenie o naborze nr 5817ARCHIWALNE z dnia 23.11.2016 r.
-
Oferty do
3
grudnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
Wydziału Ruchu Drogowego
Augustów
Komenda Powiatowa Policji w Augustowie
ul. Brzostowskiego 6
16-300 Augustów
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie gospodarki mandatowej.
- Wprowadzanie do systemu informatycznego kart informacyjnych wyroków sądów.
- Wprowadzanie do systemu informatycznego SESPOL danych z wynikami pracy policjantów Wydziału Ruchu Drogowego.
- Wprowadzanie do systemu SWOP czasu służby i pracy.
- Wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez naczelnika i asystenta Wydziału Ruchu Drogowego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Umiejętności w zakresie: organizacji pracy własnej, praca zespołowa, komunikowania się, samokontroli, systematyczności, zdyscyplinowania
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.12.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Augustowie
ul. Brzostowskiego 6
16-300 Augustów
z dopiskiem na kopercie: "Ogłoszenie o naborze nr 5817".
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- Umowa docelowo na czas nieokreślony.
- Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i / lub adresu poczty elektronicznej.
- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnym etapie naboru telefonicznie lub drogą e-mailową.
- Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
- Dane kandydata, który wygrał konkurs będą dostępne na stronie BIP KPP w Augustowie oraz BIP na stronie KPRM.
- Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (87) 564 10 02 (Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia KPP w Augustowie).