Urząd Statystyczny w Rzeszowie

Ogłoszenie o naborze nr 2268ARCHIWALNE z dnia 05.08.2016 r.

  • Oferty do
    19

    sierpnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1/2
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

statystyk

do spraw: rejestru REGON

w Oddziale w Tarnobrzegu



Miejsce wykonywania pracy:

Tarnobrzeg

Tarnobrzeg, ul. Wyspiańskiego 12

Adres urzędu:

ul. Jana III Sobieskiego 10,
35 – 959 Rzeszów

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań • Praca w siedzibie Oddziału w Tarnobrzegu • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie • Wykonywanie zadań pod presją czasu • Możliwe delegacje poza miejscowość, w której znajduje się siedziba Oddziału w Tarnobrzegu Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy • Narzędzia pracy - komputer i sprzęt biurowy • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu • Utrudnienia w poruszaniu się po budynku – brak wind • Brak toalet dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich Inne • Przed budynkiem brak podjazdu dla wózków inwalidzkich

ZAKRES ZADAŃ

  • Realizacja wniosków elektronicznych RG pochodzących z systemów CEiDG, KRS, SIO, KEP oraz papierowych o wpis, zmianę i wykreślenie podmiotów
  • Pozyskiwanie pierwotnych danych statystycznych z zakresu gospodarki paliwami i energią, rolnictwa oraz przetwarzanie ich je w systemach informatycznych zgodnie terminami ustalonymi w harmonogramach
  • Współpraca z terenowymi organami administracji rządowej i samorządowej
  • Udostępnianie informacji z zakresu klasyfikacji PKD klientom zewnętrznym
  • Prowadzenie badań ankietowych w terenie w charakterze ankietera uzupełniającego

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Rzetelność
  • Dobra organizacja pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Umiejętność wykorzystywania wiedzy i doskonalenia zawodowego
  • Umiejętność poszukiwania informacji
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność komunikacji interpersonalnej i pisemnej
  • Zorientowanie na klienta/interesanta
  • Znajomość ustawy o statystyce publicznej oraz rozporządzenia RM w sprawie sposobu i metodologii prowadzenia i aktualizacji krajowego rejestru urzędowego podmiotów gospodarki narodowej, wzorów wniosków, ankiet i zaświadczeń
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej i o ochronie danych osobowych
  • Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o swobodzie działalności gospodarczej
  • Znajomość ustawy Kodeks spółek handlowych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.08.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Statystyczny w Rzeszowie
    ul. Jana III Sobieskiego 10
    35 – 959 Rzeszów
    z dopiskiem „Oferta pracy nr 5/2016”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty aplikacyjne mogą być składane tylko w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu lub za pośrednictwem poczty.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie kolejnego etapu rekrutacji. Oferty złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz oferty kandydatów, którzy nie zostali zakwalifikowani zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Wymagane oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 17 8535210 wewn. 304 lub 305



Liczba odwiedzin: 2682

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Statystyczny w Rzeszowie

Udostępnił: Lucyna Kołodziej-Sitek

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 05.08.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×