Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sanoku
Ogłoszenie o naborze nr 50246ARCHIWALNE z dnia 02.07.2019 r.
-
Oferty do
12
lipca
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor nadzoru budowlanego
do spraw: Prowadzenie postępowań administracyjnych przewidzianych przepisami Prawa budowlanego, postępowań egzekucyjnych zgodnie z ustawą, przygotowanie projektów decyzji, postanowień, zaświadczeń oraz pism, działalność inspekcyjno-kontrolna, w tym przeprowadzenie inspekcji budów, obiektów budowlanych.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sanoku Al. Wojska Polskiego 74 38-500 Sanok.
Sanok
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sanoku
Al. Wojska Polskiego 74
38-500 Sanok
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie postępowań administracyjnych przewidzianych przepisami Prawa budowlanego (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 z późn. zm.), z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,
- Prowadzenie postępowań egzekucyjnych zgodnie z ustawą (Dz. U. z 2018 r. poz. 1314),
- Przygotowywanie projektów decyzji, postanowień, zaświadczeń oraz pism,
- Działalność inspekcyjno - kontrolna, w tym przeprowadzanie inspekcji budów, obiektów użytkowanych, przeprowadzanie kontroli obowiązkowych, prowadzenie postępowań dotyczących katastrof budowlanych,
- Przyjmowanie stron postępowania, inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe Wykształcenie wyższe budowlane
- staż pracy: co najmniej 1 rok Doświadczenie w pracy w organach administracji architektoniczno - budowlanej lub nadzoru budowlanego
- wykształcenie wyższe budowlane,
- minimum 1 rok stażu pracy,
- znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, Kodeksu postępowania administracyjnego i procedur obowiązujących w administracji,
- znajomość przepisów ustawy Postępowanie egzekucyjne w administracji,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność obsługi komputera, systemu informatycznego oraz urządzeń biurowych,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie w pełni z praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe Wykształcenie wyższe budowlane.
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok Doświadczenie w pracy w organach administracji architektoniczno - budowlanej lub nadzoru budowlanego.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dowodu osobistego
- kopia prawa jazdy
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie i umyślne przestępstwa skarbowe
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 12.07.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sanoku
Al. Wojska Polskiego 74
38-500 Sanok
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Sanoku Al. Wojska Polskiego 74 38-500 Sanok email: sekretariat@pinb.sanok.pl, tel. 13-46-419-72
- Kontakt do inspektora ochrony danych: ido.pinbsanok@gmail.com
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sanoku Al. Wojska Polskiego 74 38-500 Sanok
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dane kontaktowe: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sanoku Al. Wojska Polskiego 74, 38-500 Sanok tel: 13-46-419-72.