Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Ogłoszenie o naborze nr 16213ARCHIWALNE z dnia 05.10.2017 r.
-
Oferty do
16
października
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: zamówień publicznych
w Oddziale Inwestycji i Zamówień Publicznych w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym
Rzeszów
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
ul. Grunwaldzka 15
35-959 Rzeszów
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- samodzielne prowadzenie postępowań z zakresu zamówień publicznych, realizowanych na rzecz Wojewody Podkarpackiego i Urzędu, ustawowych jak i pozaustawowych także poprzez Platformę e-Katalogi,
- współudział w przygotowywaniu planu zamówień publicznych Wydziału Organizacyjno–Administracyjnego w zakresie zakupu dostaw, usług i robót budowlanych ze środków finansowych pozostających w dyspozycji Dyrektora Generalnego Urzędu,
- współpraca z Centrum Obsługi Administracji Rządowej w zakresie realizacji zamówień centralnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja
- powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w administracji rządowej lub samorządowej, w tym powyżej 1 roku w obszarze zamówień publicznych ,
- znajomość przepisów ustaw: prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks cywilny (księga I i III), o ochronie konkurencji i konsumentów, o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o służbie cywilnej, o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
- umiejętność obsługi programów MS Word i MS Excel,
- umiejętność obsługi systemu informacji prawnej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego umożliwiającego dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane, niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.10.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Kancelaria Urzędu, pok. 27
ul. Grunwaldzka 15
35-959 Rzeszów
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oświadczenia powinny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie (wzór oświadczeń dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie w zakładce: Praca w Urzędzie – Wzory oświadczeń).
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Tylko osoby, których oferty spełniły wymagania formalne, zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Metody i techniki naboru zastosowane w naborze: rozmowa kwalifikacyjna, test wiedzy, jeżeli do II etapu zostanie zakwalifikowanych co najmniej 10 osób, próbki pracy wynikające z wymagań niezbędnych.
Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru możliwe będą do odebrania w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2 447,24 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 17 8671210.