Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Ogłoszenie o naborze nr 13815ARCHIWALNE z dnia 02.08.2017 r.
-
Oferty do
7
sierpnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: realizacji zadań wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej oraz obsługa programów rządowych i wojewody
w Oddziale Nadzoru w Pomocy Społecznej w Wydziale Polityki Społecznej,
Rzeszów
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
ul. Grunwaldzka 15
35-959 Rzeszów
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- opiniowanie resortowych/rządowych programów w obszarze wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, wykonywanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz zbieranie informacji o sposobie realizacji zadań, przeprowadzanie analiz,
- prowadzenie spraw w zakresie finansowego wspierania programów w określonym przez Wojewodę obszarze zabezpieczenia społecznego, wykonywanych przez podmioty uprawnione, oraz przeprowadzanie kontroli podmiotów otrzymujących dotacje z budżetu państwa w tym obszarze,
- współuczestnictwo przy realizacji zadań wynikających z resortowych/rządowych programów w obszarze pomocy społecznej, wykonywanych przez jednostki samorządu terytorialnego lub podmioty uprawnione, w tym w szczególności Programu Wieloletniego „Senior +”,
- prowadzenie rejestrów Oddziału w zakresie zabezpieczenia społecznego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- roczne doświadczenie zawodowe w administracji rządowej lub samorządowej,
- znajomość przepisów ustaw o: wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o pomocy społecznej, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane roczne doświadczenie zawodowe w administracji rządowej lub samorządowej (rodzaj i długość).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 07.08.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Kancelaria Urzędu, pok. 27
ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oświadczenia powinny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie (wzór oświadczeń dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie w zakładce: Praca w Urzędzie – Wzory oświadczeń).
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Tylko osoby, których oferty spełniły wymagania formalne, zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Metody i techniki naboru zastosowane w naborze: rozmowa kwalifikacyjna, test wiedzy, jeżeli do II etapu zostanie zakwalifikowanych co najmniej 10 osób.
Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru możliwe będą do odebrania w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 17 867 12 10.