Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Ogłoszenie o naborze nr 13811ARCHIWALNE z dnia 02.08.2017 r.
-
Oferty do
14
sierpnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: świadczeń pieniężnych dla posiadaczy Karty Polaka oraz obywatelstwa polskiego i repatriacji
w Oddziale Obywatelstwa, Nadzoru nad Rejestracją Stanu Cywilnego i Ewidencją Ludności w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
Rzeszów
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie spraw z zakresu przyznawania świadczeń pieniężnych dla posiadaczy Karty Polaka osiedlających się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu: nadania obywatelstwa polskiego, uznania za obywatela polskiego, potwierdzenia posiadania lub utraty obywatelstwa polskiego oraz wyrażenia zgody na zrzeczenie się obywatelstwa polskiego; przygotowania projektów decyzji w ww. sprawach, bądź przesłania wniosków do Prezydenta RP za pośrednictwem MSWiA (tylko sprawy nadania lub wyrażenia zgody na zrzeczenie się obywatelstwa polskiego),
- prowadzenie spraw związanych z repatriacją oraz przyznawaniem pomocy finansowej repatriantom.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja,
- co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
- znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o obywatelstwie polskim, o Karcie Polaka, o repatriacji, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych,
- umiejętność obsługi programów komputerowych MS Word oraz MS Excel.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia lub finanse i rachunkowość.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających wymagane co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej (rodzaj i długość).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.08.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Kancelaria, pok. 27
ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oświadczenia powinny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie (wzór oświadczeń dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie w zakładce: Praca w Urzędzie – Wzory oświadczeń).
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Tylko osoby, których oferty spełniły wymagania formalne, zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Metody i techniki naboru zastosowane w naborze: rozmowa kwalifikacyjna, test wiedzy, jeżeli do II etapu zostanie zakwalifikowanych co najmniej 10 osób, próbki pracy wynikające z wymagań niezbędnych.
Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru możliwe będą do odebrania w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 17 867 12 10.