Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
Ogłoszenie o naborze nr 37333ARCHIWALNE z dnia 06.11.2018 r.
-
Oferty do
16
listopada
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: utrzymania nieruchomości
w Wydziale Inwestycji i Remontów
Rzeszów
Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów
Wydział Kadr i Szkolenia
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przygotowywanie dokumentacji przetargowej i opracowywanie corocznych harmonogramów przeglądów instalacji hydrantowej w celu prawidłowego jej działania;
- Nadzór nad urządzeniami podlegającymi pod kontrolę Urzędu Dozoru Technicznego będącymi na wyposażeniach jednostek organizacyjnych garnizonu podkarpackiego wraz z prowadzeniem ich ewidencji. Prowadzenie książek obiektów (KWP w Rzeszowie) celem realizacji wymogów ustawowych;
- Przygotowywanie dokumentacji przetargowej i opracowywanie corocznych harmonogramów przeglądów technicznych instalacji, urządzeń klimatyzacyjnych i przeglądów przewodów wentylacyjnych i kominowych w celu terminowej ich realizacji;
- Realizacja zleceń wewnętrznych i opracowanie kalkulacji na wykonanie wyrobów własnych w celu wyliczenia wartości wytworzonych wyrobów i wprowadzenia do ewidencji;
- Przygotowywanie dokumentacji przetargowej do postępowań o zamówienia publiczne na zakup sprzętu i materiałów do remontu i robót konserwacyjnych (opis techniczny przedmiotu zamówienia, wyliczenie wartości zamówienia, przygotowanie projektów umów itp.) w celu prawidłowego przeprowadzenia postępowania;
- Realizacja i opracowywanie kosztorysów na roboty remontowo- budowlane realizowane siłami własnymi przez grupę konserwatorów w celu wyliczenia wartości robót oraz ilości materiałów potrzebnych do ich wykonania;
- Sporządzanie rozliczeń materiałów zużytych do wykonania prac remontowo-konserwatorskich przy realizacji poszczególnych zadań w celu prowadzenia prawidłowej gospodarki materiałowej;
- Przestrzeganie zasad bhp przy realizacji zadań w celu bezpiecznego ich wykonania.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie techniczne w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej lub elektrycznej
- Doświadczenie zawodowe - powyżej 1 roku w pracy w obszarze na stanowisku w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej
- Umiejętność interpretacji przepisów
- Znajomość przepisów: ustawa Prawo budowlane, ustawa Prawo Zamówień Publicznych, ustawa o finansach publicznych, ustawa o Policji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Kursy BHP dla nadzoru
- Uprawnienie do obsługi kotłów grzewczych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego np. : kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu - potwierdzających długość i rodzaj doświadczenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kursy i uprawnienia - w przypadku ich posiadania.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.11.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji
ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów
Wydział Kadr i Szkolenia
budynek A, II piętro, sekretariat Wydziału Kadr i Szkolenia
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów
- Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: iod.kwp.@rz.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie postępowania kwalifikacyjnego.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (17) 858 2672.