Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Ogłoszenie o naborze nr 7107ARCHIWALNE z dnia 05.01.2017 r.
-
Oferty do
16
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: inwestycji i remontów
w Pierwszym Oddziale Logistyki
Rzeszów
Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów
Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania nieruchomościami w celu zabezpieczenia potrzeb jednostki oraz realizowanie obowiązków wynikających z obowiązujących norm prawnych
- prowadzenie spraw eksploatacyjnych, remontowych i inwestycyjnych w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania jednostki
- regulacja stanów prawnych nieruchomości w celu dostosowania do aktualnego stanu prawnego
- przygotowywanie umów najmu, użyczenia i dzierżawy nieruchomości w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej
- przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane i prace remontowe z udziałem w opracowywaniu dokumentacji wykonawczej, szacowaniem wartości i nadzorem nad wykonaniem zamówienia
- sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw w celu dostarczania wymaganych informacji
- współpraca z urzędami skarbowymi woj. podkarpackiego i komórkami organizacyjnymi Izby Administracji Skarbowej w zakresie prowadzonych spraw w celu prawidłowej realizacji zadań
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze inwestycji i remontów
- Dobra znajomość przepisów ustawy: prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
- Konieczny jest otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
- Umiejętność pracy w zespole: współpraca z innymi pracownikami, dzielenie się wiedzą oraz informacjami. Zgłaszanie konstruktywnych wniosków usprawniających pracę zespołu
- Odporność na stres
- Dobra umiejętność obsługi komputera i programów biurowych w tym Microsoft Word i Microsoft Excel
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe techniczne o profilu budowlanym
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze zamówień publicznych
- uprawnienia budowlane w specjalnościach: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub ogólnobudowlanych bez ograniczeń
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia budowlane w specjalnościach: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub ogólnobudowlanych bez ograniczeń
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.01.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Za datę wpływu dokumentu przyjmuje się datę złożenia dokumentów w Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie lub datę stempla pocztowego. Oferty złożone lub nadane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu) oraz numer ogłoszenia. Oświadczenia (wzór do pobrania ze strony www. rzeszow.apodatkowa.gov.pl), list motywacyjny - powinny zawierać datę i własnoręczny podpis kandydata – w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów formalnych. Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni telefoniczne lub drogą e-mailową na wskazany adres poczty elektronicznej o terminie kolejnego etapu naboru.
Zachęcamy do zapoznania się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie, która jest dostępna na stronie internetowej www. rzeszow.apodatkowa.gov.pl.
Metody i techniki naboru:
I etap: Weryfikacja formalna i analiza złożonych dokumentów, pod kątem spełnienia przez kandydatów wymagań niezbędnych i dodatkowych,
II etap: Pisemny test wiedzy,
III etap: Rozmowa kwalifikacyjna.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: od 3.000 zł.
Dokumenty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wybrani, za wyjątkiem kandydatów wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru, podlegają zniszczeniu nie później niż w ciągu 30 dni od zakończenia postępowania rekrutacyjnego. Oferty pozostałych kandydatów, wymienionych w tym protokole, podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego w naborze kandydata.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (17) 85 03 631.
Nabór jest prowadzony z uwzględnieniem równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.