Komenda Powiatowa Policji w Przeworsku

Ogłoszenie o naborze nr 62856ARCHIWALNE z dnia 18.04.2020 r.

  • Oferty do
    28

    kwietnia

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: archiwizacji i ochrony danych osobowych

Zespół Ochrony Informacji Niejawnych



Miejsce wykonywania pracy:

Przeworsk

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Przeworsku

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań: praca kancelaryjno-biurowa,ośmiogodzinny system pracy, stałe stanowisko pracy usytuowane na parterze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, np. brak wind, brak podjazdów. Realizacja zadań na opisywanym stanowisku odbywa się samodzielnie. Praca z wykorzystaniem monitora ekranowego.

ZAKRES ZADAŃ

  • przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych KPP w Przeworsku i KP w Kańczudze i Sieniawiena podstawie obowiazujacych przepisów oraz sprawdzanie ich pod względem merytorycznym
  • udostęnianie akt upoważnionym osobom i komórkom organizacyjnym po wypełnieniu wniosku o udostępnienie i uzyskaniu zgody kierownika jednostki
  • udzielanie informacji -prowadzenie kwerend na podstawie akt i dokumentacji znajdującej się w składnicy akt
  • wykonywanie kserokopii, wydawanie zaswiadczeń na podstawie dokumentacji archiwalnej
  • udzielanie instruktażu policjantom i pracownikom Policji dotyczącego przygotowania, kompletowania i opisywania dokumentacji przeznaczonej do przekazania do składnicy akt
  • prowadzenie rejestrów ewidencyjnych składnicy akt
  • prowadzenie rejestru protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. "BC"
  • zabezpieczenie dokumentów przed zniszczeniem i ich konserwacja
  • sporządzenie protokołów brakowania kategorii "B" dla dokumentacji niearchiwalnej, której minął już czas przechowywania w składnicy akt
  • opisywanie teczek przekazanych do składnicy , nadanie numeru spisu oraz opieczętowanie pieczątkami składnicy
  • niszczenie dokumentów po zatwierdzeniu protokołów brakowania kategorii "B"
  • sprawdzenie poprawności sporządzania protokołów brakowania akt kat. " BC" oraz dokumentacji kat. "BC" pod względem prawidłowości kwalifikacji
  • prowadzenie ewidencji i rejestru resortowych i poza resortowych aktów prawnych oraz dziennika przepisów Komendanta Powiatowego Policji w Przeworsku
  • prowadzenie i aktualizowanie bazy aktów prawnych w KPP w Przeworsku
  • zapoznanie wskazanych policjantów i pracowników z decyzjami, aktami prawnymi i innymi pisemnymi poleceniami zgodnie z dekretacją przełożonych
  • coroczna aktualizacja aktów prawnych
  • informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników , którzy przetwarzają dane osobowe , o obowiązkach spoczywających na nich z mocy Rozporządzenia Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
  • monitorowanie przestrzegania Rozporządzenia , innych przepisów Unii lub praw członkowskich o ochronie danych oraz polityk administratora lub podmiotu przetwarzajacego w dziedzinie ochrony danch osobowych
  • udzielanie na ządanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania zgodnie z art. 35 Rozporządzenia
  • współpraca z organem nadzorczym
  • pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem
  • informowanie administratora danych oraz osób zajmujących sie przetwarzaniem o obowiązkach spoczywających na nich z mocy ustawy oraz innych przepisów dotyczących ochrony danych
  • prowadzenie działań podnoszacych świadomość oraz organizowanie szkoleń dla osób uczestniczących w operacjach przetwarzania
  • monitorowanie zgodności przetwrzania danych administratora oraz osoby zajmujące się przetwarzaniem danych osobowych z przepisami ustawy oraz innymi przepisami doyczącymi ochrony danych
  • monitorowanie realizowania polityk Administratora w dziedzinie danych osobowych , w tym przydział na ich podstawie obowiązków dla osób zajmujących się przetwarzaniem
  • współpraca z organem nadzorczym tj.Prezesem Urzędu oraz pełnienie funkcji punktu kontaktowego wobec Prezesa Urzędu w kwestiach związanych z przetwarzaniem
  • monitorowanie zaleceń , o których mowa a art. 38 ust. 4 oraz przedstawienie Prezesowi Urzędu stanu ich realizacji
  • pełnienie funkcji punktu kontaktowego wobec osób, których dane dotyczą w zakresie przysługujących im praw o których mowa w rozdziale 4 ustawy
  • przygotowanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych osobowych w przypadku , o których mowa w art. 37 ustawy oraz monitorowanie wykonywania tych zaleceń
  • sporządzanie i przekazywanie administratorowi raz na rok , do końca I kwartału za rok ubiegły sprawozdania z wykonywania zadań z zakresu i sposobu przetwarzania danych osobowych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • umiejętność interpretacji przepisów i stosowania ich w praktyce
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność rozwiązywania problemów , działania w sytuacjach stresowych , łatwość w komunikacji
  • umiejetności redakcyjne , obsługi komputera i edytora tekstu
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Policji , ustawy o ochronie danych osobowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.04.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Przeworsku
    ul. Stepkiewicza 1
    37-200 Przeworsk
    z dopiskiem Zespół Kadr i Szkolenia
    Wydział Wspomagajacy pok.26

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policjiw Przeworsku ( tel. 16 6412305)
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.przeworsk@rz.policja.gov.pl tel. 166412326
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe są udostępniane wyłacznie na podstawie przepisów prawa.
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równa uwagą bez względu na płeć ,wiek, niepełnosprawność,rasę,narodowość,przekonania polityczne, przynależność związkową ,pochodzenia etniczne, wyznanie , orientacje seksualną czy tez jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3529

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Przeworsku

Udostępnił: Monika Rzeźnik

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 18.04.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×