Komenda Miejska Policji w Przemyślu
Ogłoszenie o naborze nr 3991ARCHIWALNE z dnia 29.09.2016 r.
-
Oferty do
10
października
2016
-
Wymiar etatu
1/4
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
radca prawny
do spraw: prawnych
w Zespole Kadr i Szkolenia Wydziału Administracyjno - Gospodarczego
Przemyśl
ul. Bohaterów Getta 1, 37-700 Przemyśl
Komenda Miejska Policji w Przemyślu
ul. Bohaterów Getta 1, 37-700 Przemyśl
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- - zapewnienie pomocy prawnej kierownictwu, policjantom i pracownikom Komendy Miejskiej Policji w Przemyślu, wydawanie opinii prawnych, doradztwo prawne
- - analiza orzecznictwa Sądu w sprawach związanych z zakresem działania KMP w Przemyślu, udzielanie porad prawnych, opinii prawnych, analiz i wyjaśnień dotyczących obowiązującego stanu prawnego, stosowania prawa i orzecznictwa
- - opiniowanie pod względem prawnym projektów aktów prawnych opracowywanych przez policjantów i pracowników poszczególnych komórek organizacyjnych Komendy.
- - udzielanie informacji o aktualnym stanie i zakresie obowiązywania aktów prawa powzechnie obowiązującego, resortowego i wewnętrznego
- - opiniowanie umów i innych aktów prawnych wiążących się z powstawaniem zobowiązań lub praw majątkowych celem zagwarantowania ich zgodności z przepisami prawnymi
- - reprezentowanie Komendanta Miejskiego Policji w Przemyślu w postępowaniach sądowych i administracyjnych przed sądami powszechnymi, administracyjnymi oraz innymi organami w ramach udzielnoego pełnomocnictwa
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w świadczeniu obsługi prawnej
- - aktualny wpis na listę radców prawnych
- - umiejętność pracy pod presją czasu
- - dyspozycyjność, rzetelność, samodzielność
- - umiejętność interpretacji przepisów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w świadczeniu pomocy prawnej w jednostkach Policji
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.)
- - kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- - kopIa dokumentu potwierdzającego staż pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.10.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Przemyślu
ul. Bohaterów Getta 1
37-700 Przemyśl
Sekretariat Komendanta Miejskiego Policji
I piętro, pokój nr 149
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosi 6%.
Proponowane wynagrodzenie: około 500 zł brutto
W liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia.
List motywacyjny, życiorys i oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem.
Oferty niekompletne oraz złożone po terminie ( decyduje data stempla pocztowego ) nie będą rozpatrywane.
Oferty niespełniające wymagań formalnych będą komisyjnie zniszczone.
Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnych etapach selekcji..
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać po numerem telefonu 16-677-34-84, 16-677-33-86, 16-677-34-95 lub 16-677-33-80.