Archiwum Państwowe w Przemyślu

Ogłoszenie o naborze nr 45573ARCHIWALNE z dnia 03.04.2019 r.

  • Oferty do
    15

    kwietnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

młodszy archiwista

Oddział Informacji i Udostępniania



Miejsce wykonywania pracy:

Przemyśl

Adres urzędu:

Archiwum Państwowe w Przemyślu
ul. Lelewela 4
37-700 Przemyśl

WARUNKI PRACY

Praca wykonywana 8 godzin dziennie w systemie jednozmianowym. - praca w siedzibie Archiwum oraz w miejscu składowania dokumentacji z wyborów - stałe dojazdy służbowe pomiędzy siedzibą Archiwum a magazynem - wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem dokumentacji (ręczne prace transportowe przekraczające 20 kg) - brak przeciwwskazań do pracy na wysokości do 3 m. - narażenie na kontakt z kurzem mogącym powodować alergie - narażenie na inne czynniki biologiczne - stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy powyżej 4 godzin na dobę, z naturalnym i sztucznym oświetleniem

ZAKRES ZADAŃ

  • Realizacja procesu przyjmowania, rozmieszczania i obsługiwania dokumentacji z wyborów w magazynie poza siedzibą Archiwum, w tym sporządzanie ewidencji i przygotowywanie do brakowania dokumentacji z wyborów
  • Wykonywanie prac technicznych i porządkowych w magazynie związanych z przechowywaniem, oznaczaniem i rozmieszczaniem akt wyborczych
  • Utrzymywanie kontaktów z urzędnikami wyborczymi oraz Delegaturą Krajowego Biura Wyborczego
  • Realizacja kwerend archiwalnych
  • obsługa użytkowników zasobu archiwalnego w czytelni

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów prawa archiwalnego
  • znajomość przepisów Kodeksu wyborczego i aktów wykonawczych
  • znajomość przepisów KPA
  • biegła znajomość obsługi komputera, pakietów biurowych typu MS Windows, MS Office i sprzętów peryferyjnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe archiwalne, historyczne, prawnicze lub administracyjne
  • znajomość metodyki archiwalnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość pracy w systemie EZD
  • znajomość języka ukraińskiego
  • prawo jazdy kat. B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.04.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty należy złożyć do: 18 marca 2019 r.
    Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem „nabór na stanowisko młodszego archiwisty O. III”, w terminie do dnia 15 kwietnia 2019 roku (decyduje data stempla pocztowego)
    na adres: Archiwum Państwowe w Przemyślu ul. Lelewela 4, 37-700 Przemyśl lub osobiście w sekretariacie Archiwum p.100 I piętro do godz. 15,30

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Archiwum Państwowego w Przemyślu z siedzibą przy ulicy Lelewela 4 w Przemyślu (kod pocztowy 37-700). tel. 16 670-35-38
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: merit.inspektor.rodo@gmail.com
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty można składać osobiście lub wysłać pocztą w kopertach z dopiskiem “nabór na stanowisko młodszego archiwisty O.III”.
C.V., list motywacyjny oraz oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie . Kandydaci spełniający wymagania formalne o dalszych etapach rekrutacji i czynnościach naboru zostaną poinformowani drogą elektroniczną na wskazany w dokumentach aplikacyjnych adres e-mailowy, a w przypadku braku adresu poczty elektronicznej drogą telefoniczną.
Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty odrzucone będzie można odebrać w terminie trzech miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (16) 670 35 38 w. 120
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proces naboru składa się z trzech etapów:
I etap - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze - obligatoryjnie
II etap - pisemny sprawdzian wiedzy podczas którego sprawdzeniu podlegać będzie wiedza wskazana w ogłoszeniu – fakultatywnie
III etap rozmowa kwalifikacyjna podczas której sprawdzone będzie doświadczenie i wiedza merytoryczna wymagana na tym stanowisku - obligatoryjnie

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2637

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Przemyślu

Udostępnił: Irena Kinasz

Komórka organizacyjna: Dział Kadr

Wprowadzono: 03.04.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×