Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu
Ogłoszenie o naborze nr 8287ARCHIWALNE z dnia 09.02.2017 r.
-
Oferty do
2
marca
2017
-
Wymiar etatu
1/2
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
audytor wewnętrzny
do spraw: audytu wewnętrznego
w Zespole Audytu Wewnętrznego Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
Przemyśl
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
ul. Mickiewicza 34
37-700 Przemyśl
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przeprowadzanie zadań audytowych w celu zbadania systemów zarządzania i kontroli wewnętrznej w obszarze poddanym audytowi i sporzadzanie obiektywnej i niezależnej oceny adekwatności, efektywności i skuteczności systemów kontroli zarzadczej,
- realizowanie czynności doradczych na wniosek Komendanta Oddziału lub z własnej inicjatywy w celu przedstawienia opinii i zaleceń usprawniajacych funkcjonowanie Oddziału,
- prowadzenie dokumentacji dotyczacej zadań audytowych w celu dokumentowania ich przebiegu i wyniku,
- uczestniczenie w opracowywaniu rocznego planu audytu wewnętrznego w BiOSG poprzez dokonywanie analizy dokumentów, materiałów i innych informacji w celu identyfikacji i analizy ryzyka związanego z funkcjonowaniem Oddziału w zakresie niezbędnym do opracowania rocznego planu audytu,
- uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdania z wykonania rocznego planu audytu wewnętrznego w celu przekazania informacji do Ministerstwa Finansów o realizacji zadań z zakresu audytu wewnętrznego,
- przeprowadzanie czynności sprawdzających w celu dokonania oceny działań jednostki podjętych w zakresie realizacji rekomendacji z przeprowadzonych zadań audytowych,
- prowadzenie pozostałej dokumentacji audytu wewnętrznego w celu gromadzenia informacji dotyczących działania audytu wewnętrznego w BiOSG i obszarów ryzyka, które mogą być przedmiotem audytu wewnętrznego.
- opracowywanie programu powierzonych zadań audytowych w celu ustalenia zakresu przedmiotowego i podmiotowego zadania oraz narzędzi badawczych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata pracy w komórce audytu wewnętrznego.
- specjalistyczne, zawodowe uprawnienia niezbędne (z punktu widzenia formalnoprawnego) do wykonywania pracy na stanowisku audytora wewnętrznego, określone w ustawie o finansach publicznych, tj.:
- a) certyfikaty: CIA, CGAP, CISA, ACCA, CFE, CCSA, CFSA, CFA, lub
- b) egzamin zdany przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów w latach 2003 - 2006, lub
- c) uprawnienia biegłego rewidenta, lub
- d) dwuletnia praktyka (zgodnie z definicją określoną w ustawie o finansach publicznych) w zakresie audytu wewnętrznego i dyplom ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydany przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.
- Znajomość standardów audytu wewnętrznego i kontroli zarządczej w jednostkach finansów publicznych. Umiejętność pracy w zespole, analityczne i syntetyczne myślenie, umiejętność prowadzenia negocjacji, komunikatywność, umiejętności redakcyjne, rozwiazywania problemów, działania w sytuacjach nieprzewidywalnych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzajacych specjalistyczne, zawodowe uprawnienia niezbędne (z punktu widzenia formalnoprawnego) do wykonywania pracy na stanowisku audytora wewnetrznego, określone w ustawie o finansach publicznych oraz wymienione wyżej, tj:
- a) Kopie certyfikatów: CIA, CGAP, CISA, ACCA, CFE, CCSA, CFSA, CFA, lub
- b) Kopie dokumentów potwierdzajacego zdanie egzaminu przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów w latach 2003 - 2006, lub
- c) Kopie dokumentów potwierdzajacych posiadanie uprawnień biegłego rewidenta, lub
- d) Kopie dokumentów potwierdzajacych posiadanie dwuletniej praktyki (zgodnie z definicją określoną w ustawie o finansach publicznych) w zakresie audytu wewnętrznego i dyplomu ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanego przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzajacych niepełnosprawność (aktualne orzeczenie ustalajace stopień niepełnosprawności lub kopie orzeczenia lekarza orzecznika ZUS, w przypadku jego posiadania),
- Kopie innych dokumentów potwierdzajacych kwalifikacje zawodowe lub uprawnienia, ukończonych kursów lub szkoleń.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 02.03.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
ul. Mickiewicza 34
37-700 Przemyśl
Dokumenty można składać również osobiście w Kancelarii Jawnej znajdującej się pod adresem jak wyżej.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
1) Wynagrodzenie zasadnicze na powyższym stanowisku (1/2 etatu) wynosi 1 574,03 zł brutto + dodatek za wysługę lat.
2) Dokumenty należy składać osobiście w Kancelarii Jawnej Urzędu lub listownie.
3) Oferty niekompletne lub otrzymane, lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego). Uzupełnianie ofert jest możliwe, jednakże również poprzez Urząd pocztowy lub Kancelarię Jawną oraz w terminie do dnia 02.03.2017 r.
4) Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy to świadectwa pracy lub zaświadczenia lub inne dokumenty, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (minimum 2 lata pracy w komórce audytu wewnętrznego).
5) W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
6) Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego.
7) Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów selekcji.
8) Aplikacje osób niezakwalifikowanych do dalszych etapów naboru zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu naboru.
9) Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w niniejszym ogłoszeniu.
10) Prosimy o kompletne kserokopie dokumentów.
11) Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi procedury naboru na stanowiska cywilne, które są dostępne na stronie internetowej BiOSG w zakładce "PRACA W BIOSG" pod adresem: http://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/20285,Pracownicy-cywilni.html
12) Prosimy o korzystanie ze wzoru oświadczenia obowiązującego przy naborze do pracy, które jest również dostępne na stronie BIP BiOSG, w zakladce "Wolne stanowiska w Służbie Cywilnej" pod adresem: http://www.bip.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/s02/wolne-stanowiska-w-slu/9660,PRZEPISY-I-WZORY-DOKUMENTOW.html
13) Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki / kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części: :Dokumenty i oświadczenia niezbędne. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane i uwiarygodnione własnoręcznym podpisem dokumenty i oświadczenia. Za aplikację uwiarygodnioną własnoręcznym podpisem uważa się taką aplikację, w której list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia są opatrzone przez kandydatkę / kandydata DATĄ I WŁASNORĘCZNYM PODPISEM.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 16 673 2254, 673 2875.