Komenda Powiatowa Policji w Nisku

Ogłoszenie o naborze nr 23042ARCHIWALNE z dnia 27.02.2018 r.

  • Oferty do
    9

    marca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Zespole Kadr i Szkolenia



Miejsce wykonywania pracy:

Nisko

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Nisku
ul. Sandomierska 6
37-400 Nisko

WARUNKI PRACY

praca biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych, stanowisko pracy znajduje się w budynku KPP w Nisku, które nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózku inwalidzkim - brak wind, brak podjazdów

ZAKRES ZADAŃ

  • sporządzanie rozkazów personalnych obejmujących szereg zagadnień zachodzących w służbie i pracy oraz sporządzanie rozkazów o wyróżnieniu
  • bieżąca aktualizacja danych w systemu SWOP
  • ustalanie uprawnień funkcjonariuszy i pracowników Policji do wysługi lat, nagród jubileuszowych i innych świadczeń
  • organizowanie i koordynowanie działań dotyczących doskonalenia zawodowego, szkolenia lokalnego policjantów i pracowników Policji oraz testu sprawności fizycznej policjantów
  • nadzorowanie terminów opiniowania oraz sporządzania Indywidualnych Programów Rozwoju Zawodowego pracowników KSC, sporządzanie i przesyłanie sprawozdań dotyczących pracowników
  • sporządzanie dokumentacji związanej z awansowaniem policjantów w stopniu

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 1 rok w Policji
  • umiejętność: komunikowania się, współpracy, organizacji pracy własnej, dokładność i rzetelność w wykonywaniu pracy, umiejętność prognozowania i argumentacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • staż pracy: 4 lata w administracji
  • Poświadczenie Bezpieczeństwa
  • obsługa pakietu biurowego
  • znajomość ustawy o Policji, przepisów prawa pracy, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Poświadczenie Bezpieczeństwa

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.03.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Nisku
    ul. Sandomierska 6
    37-400 Nisko
    Sekretariat

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu bądź niekompletne nie będą rozpatrywane.
Oferty niespełniające wymagań formalnych będą komisyjnie zniszczone.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem  telefonu (15) 8775361.



Liczba odwiedzin: 3503

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Nisku

Udostępnił: Danuta Paczos

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 27.02.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×