Komenda Powiatowa Policji w Lubaczowie

Ogłoszenie o naborze nr 32597ARCHIWALNE z dnia 23.08.2018 r.

  • Oferty do
    3

    września

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

Zespół Administracyjno - Gospodarczy



Miejsce wykonywania pracy:

Lubaczów

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Lubaczowie
ul. Słowackiego 14,
37-600 Lubaczów

WARUNKI PRACY

Praca biurowa w ośmiogodzinnym systemie pracy. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym na drugim pietrze, naturalne i sztuczne oświetlenie. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim (brak wind, podjazdów, odpowiednio przystosowanych toalet).

ZAKRES ZADAŃ

  • Koordynowanie zadań oraz obiegu dokumentacji pracowników zespołu;
  • Prowadzenie książek ewidencji sprzętu kwaterunko-biurowego, kulturalno-oświatowego, techniki policyjnej, mundurowego, żywnościowego, gospodarczego, p/pożarowego i transportu;
  • Opracowywanie decyzji, kompletowanie dokumentacji z zakresu gospodarki mieszkaniowej oraz świadczeń pieniężnych związanych z prawem do lokalu mieszkalnego, sporządzanie sprawozdania z gospodarki mieszkaniowej;
  • Organizowanie likwidacji zbędnych lub zużytych składników majątku ruchomego;
  • Realizacja zadań dotyczących przygotowań obronnych z zakresu zabezpieczenia materiałowo-technicznego potrzeb jednostki organizacyjnej Policji podlegającej militaryzacji;
  • Kompletowanie dokumentacji związanej z rozliczeniem materiałowym, finansowym i przyjmowaniem darowizn;
  • Sporządzanie list dodatkowych należności finansowych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych;
  • Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych;
  • Rozliczanie posiłków dla osób zatrzymanych oraz badania lekarskie osób doprowadzonych do PDOZ i przekazywanie do KWP celem zapłaty;
  • Prowadzenie ewidencji postępowań szkodowych w mieniu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata pracy w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej i aktów wykonawczych;
  • Znajomość ustawy o Policji i aktów wykonawczych z zakresu gospodarki mieszkaniowej;
  • Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań;
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań;
  • Znajomość ustawy o rachunkowości w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań;
  • Znajomość przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa;
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na podanie się postępowaniu sprawdzającemu;
  • Umiejętność redagowania pism, decyzji;
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność w realizacji zadań, dokładność, dyscyplina pracy, terminowość;
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz urządzeń biurowyh.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającgo do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na podanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 03.09.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Policji w Lubaczowie
    ul. Słowackiego 14
    37-600 Lubaczów

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Lubaczowie, ul. Słowackiego 14, 37-600 Lubaczów, tel. 16 632 83 05
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Komenda Powiatowa Policji w Lubaczowie, e-mail: iod.lubaczow@rz.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Lubaczowie
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.


Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.

W liście motywacyjnym należy powołać się na numer ogłoszenia. Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty niespełniające wymogów formalnych zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie (drogą elektroniczną w przypadku braku numeru telefonu) o terminie przeprowadzenia kolejnego etapu naboru. KPP w Lubaczowie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszenia o prowadzonym naborze publikowanym w komercyjnych portalach internetowych lub w innych źródłach o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (16) 6328360.



Liczba odwiedzin: 3205

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Lubaczowie

Udostępnił: Joanna Bierczyńska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 23.08.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×