Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łańcucie
Ogłoszenie o naborze nr 64668ARCHIWALNE z dnia 25.06.2020 r.
-
Oferty do
15
lipca
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: inspekcji i orzecznictwa
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łańcucie
Łańcut
37-100 Łańcut ul. Piłsudskiego 9
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przeprowadzanie inspekcji i kontroli na terenie powiatu łańcuckiego w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora, przygotowanie projektów decyzji, postanowień, zaświadczeń, pism i itp.
- prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności katastrof budowlanych
- prowadzenie postępowań egzekucyjnych
- przyjmowanie skarg i wniosków, przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień
- współuczestniczenie przy sporządzaniu sprawozdań, informacji w zakresie działalności inspektoratu
- inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łańcucie
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe budowlane
- znajomość przepisów ustawy Prawa budowlanego i przepisów techniczno-budowlanych, Kpa, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o służbie cywilnej
- umiejętność biegłej obsługi komputera (Windows, MS Office)
- stan zdrowia umożliwiający prowadzenie kontroli obiektów budowlanych i robót budowlanych
- rzetelność, staranność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, samodzielność
- zdolność logicznego myślenia i argumentowania
- umiejętność pracy w zespole
- czynne prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok - na stanowisku o podobnym zakresie zadań, - w prowadzeniu postępowań administracyjnych,
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.07.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łańcucie
37-100 Łańcut ul. Piłsudskiego 9
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty wymagane w ofercie pracy, tj. list motywacyjny , CV oraz oświadczenia musza być opatrzone własnoręcznym podpisem z datą, uchybienie w tym obowiązku będzie naruszało zasadę spełnienia wymagań formalnych.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, tzn. z osobami spełniającymi wymagania formalne oraz których aplikacja wpłynie do PINB w Łańcucie w terminie do dnia 15.07.2020 r. (decyduje data stempla pocztowego).
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko starszego specjalisty" .
Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.
Złożone dokumenty nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.