Komenda Powiatowa Policji w Jaśle

Ogłoszenie o naborze nr 42078ARCHIWALNE z dnia 01.02.2019 r.

  • Oferty do
    15

    lutego

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: kancelaryjno - biurowych

w Wydziale Ruchu Drogowego



Miejsce wykonywania pracy:

Jasło

Adres urzędu:

ul. Kościuszki 26
38-200 Jasło

WARUNKI PRACY

Praca biurowa na I piętrze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim: brak wind, brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak podjazdów.

ZAKRES ZADAŃ

  • Obsługa kancelaryjno-biurowa wydziału
  • Prowadzenie rejestrów i ewidencji kancelaryjnych.
  • Rejestrowanie dokumentacji wpływającej, wychodzącej i pozostającej, w celu zachowania prawidłowego obiegu dokumentacji.
  • Rozliczenie urządzeń ewidencyjnych oraz archiwizacja dokumentacji.
  • Sporządzanie pism informacyjnych.
  • Obsługa informatycznych systemów biurowych oraz innych urządzeń biurowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 2 lata w administracji
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 roku i ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji.
  • Znajomość obsługi komputera w tym programu biurowego MS Office (World, Excel).
  • Umiejętność organizacji pracy własnej.
  • Dyspozycyjność, komunikatywność, asertywność.
  • Umiejętność pracy w zespole, zdolność rozwiązywania problemów.
  • Poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego i uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  • Korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.02.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji
    ul. Kościuszki 26
    38-200 Jasło
    Sekretariat II piętro, pokój 301
    Dokumenty z dopiskiem: oferta pracy - ogłoszenie nr ...........

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Jaśle ulica Tadeusza Kościuszki 26 38-200 Jasło
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.jaslo@rz.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komendant Powiatowy Policji w Jaśle
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Ośmiogodzinny system pracy, praca przy monitorze ekranowym przy naturalnym i sztucznym oświetleniu powyżej połowy dobowego czasu pracy. Realizacja zadań na opisywanym stanowisku odbywa się samodzielnie. Wymagana jest od pracownika umiejętność interpretacji i prawidłowego stosowania obowiązujących przepisów i procedur.
Proponowane wynagrodzenie 2.267,35 zł. brutto + ewentualna wysługa.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Inne informacje:
- w liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia,
- oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą i własnoręcznym podpisem, a każde
oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu (zgodność ze wzorem)
- oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego)
nie będą rozpatrywane,
- nie zwracamy nadesłanych dokumentów, zostaną one zarchiwizowane zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- oferty niekompletne, które nie zawierają dokumentów i oświadczeń wskazanych
w ogłoszeniu lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane,
- oferty niespełniające wymagań formalnych , odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani pocztą
elektroniczną lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego,
- do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (13) 44 38 360 lub (13) 44 38 307.

Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,
- test wiedzy i umiejętności,
- rozmowa kwalifikacyjna.


WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 4169

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Jaśle

Udostępnił: Joanna Leśniak

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 01.02.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×