Komenda Powiatowa Policji w Jarosławiu

Ogłoszenie o naborze nr 222ARCHIWALNE z dnia 04.06.2016 r.

  • Oferty do
    15

    czerwca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: gospodarki mieszkaniowej

Referat Administracyjno - Gospodarczy



Miejsce wykonywania pracy:

Jarosław

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Jarosławiu
ul. Poniatowskiego 50
37-500 Jarosław

WARUNKI PRACY

Praca biurowa w ośmiogodzinnym systemie pracy. Praca wymaga znajomości aktów prawnych dotyczących gospodarki mieszkaniowej, poczty specjalnej, delegacji służbowych, ochrony informacji niejawnych, przepisów finansowych oraz bieżącego śledzenia zmian w tych przepisach, polega na ścisłej współpracy z podmiotami zewnętrznymi. Praca w naturalnym i sztucznym oświetleniu przy monitorze ekranowym. Pomieszczenie służbowe znajduje się na I piętrze, budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim do przemieszczenia się na I piętro (brak windy umożliwiającej przemieszenie się z parteru na I piętro).

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie gospodarki mieszkaniowej poprzez opracowywanie decyzji administracyjnych na podstawie posiadanych dokumentów o przydziale i opróżnieniu lokali oraz przyznaniu pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowe i równoważników pieniężnych za remont lub brak lokalu mieszkalnego w stosunku do funkcjonariuszy, emerytów i rencistów policyjnych, zakładanie kart i teczek mieszkaniowych nowo przyjętym funkcjonariuszom, prowadzenie bieżącej sprawozdawczości z zakresu gospodarki mieszkaniowej,
  • spedycja poczty specjalnej - sprawdzanie ilościowe otrzymanych przesyłek, segregacja przesyłek na poszczególne jednostki korzystające z usług placówki poczty, przyjmowanie i rozpakowywanie pakietów od kurierów przewożących przesyłki, pakowanie przesyłek w pojemniki workowe z przeznaczeniem dla kurierów odbierających przesyłki z placówki,
  • rozliczanie delegacji służbowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w danym obszarze lub powyżej 4 lat w administracji
  • Znajomość ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 355 z późn. zm.)
  • Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (tj. Dz. U z 2014 r., poz. 1111 z późn. zm. )
  • Znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 23)
  • Znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 885 z późn. zm.)
  • Znajomość rozporządzenia MSWiA z dnia 28 czerwca 2002 r. w sprawie wysokosći i szczegółowych zasad przyznawania, odmowy przyznania, cofania i zwracania przez policjantów równoważnika pieniężnego za remont zajmowanego lokalu mieszkalnego ( t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 192 z późn. zm.)
  • Znajomość rozporządzenia MSWiA z 28 czerwca 2002 r. w sprawie wysokości i szczegółowych zasad przyznawania, odmowy przyznania, cofania i zwracania przez policjantów równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 1133 zpóźn. zm.)
  • Znajomość rozporządzenia MSWiA z dnia 17 października 2001 r. w sprawie pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego przez policjantów (t.j. z 2013 r., poz. 864 z późn. zm.)
  • Znajomość rozporządzenia z dnia 2 grudnia 2003 r. w sprawie trybu przydzielania lokalu mieszkalnego policjantowi przeniesionemu do służby w innej miejscowości oraz policjantowi, który skorzystał z pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu (Dz. U. nr 215, poz. 2119)
  • Znajomość rozporządzenia MSWiA z 18 maja 2005 r. w sprawie szczegółowych zasad przydziału, opróżniania i norm zaludnienia lokali mieszkalnych oraz przydziału i opróżniania tymczasowych kwater przeznaczonych dla policjantów (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1170 z późn. zm.)
  • Znajomość rozporządzenia MSWiA z 8 lipca 2004 r. w sprawie warunków najmu lokali mieszkalnych pozostających w zarządzie jednostek organizacyjnych Policji (Dz. U. nr 167, poz. 1754)
  • Znajomość rozporządzenia MSWiA z dnia 31 października 2002 r. w sprawie wysokości, warunków i trybu przyznawania policjantom należności za podróże służbowe i przeniesienia (Dz. U. nr 191, poz. 1958 z późn. zm.)
  • Znajomość ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. nr 182, poz. 1228 z późn. zm.)
  • Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. w sprawie nadawania, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne (Dz. U. nr 271, poz. 1603)
  • Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie sposobu oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności (Dz. U. nr 288, poz. 1692)
  • Znajomość zarządzenia nr 20 MSWiA z dnia 19 kwietnia 2016 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. z 2016 r., poz. 20)
  • Znajomość zarządzenia nr 920 KGP z dnia 11 września 2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji (Dz. Urz. KGP nr 16 poz. 952 z późn. zm.)
  • Znajomość obsługi komputera, w tym programu biurowego MS Office (Word, Excel)
  • Umiejętość organizacji pracy własnej, dyspozycyjność, komunikatywność, asertywność
  • Umiejętność pracy w zespole, zdolność rozwiązywania problemów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe wykształcenie wyższe z zakresu prawa, administracji, zarządzania, marketingu, ekonomii.
  • Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne"

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postepowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228 z późn. zm.)
  • Kopia dowodu osobistego
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje, świadectwa pracy, kopie dokumentów o wykonaniu zlecenia / dzieła)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • .
  • .

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.06.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Jarosławiu
    ul. Poniatowskiego 50
    37-500 Jarosław
    I piętro, pokój 2/5 (sekretariat główny)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W liście motywacyjnym należy powołać się na numer ogłoszenia. Wszystkie oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (016) 6240360.



Liczba odwiedzin: 2885

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Jarosławiu

Udostępnił: Krystyna Jedynak

Komórka organizacyjna: Referat Administracyjno-Gospodarczy

Wprowadzono: 04.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×