Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Prudniku
Ogłoszenie o naborze nr 9735ARCHIWALNE z dnia 29.03.2017 r.
-
Oferty do
12
kwietnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: do spraw kontroli identyfikacji i rejestracji zwierząt oraz wzajemnej zgodności (cross-comliance)
w zespole ds. zdrowia zwierząt i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt
Prudnik
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Prudniku
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- - realizacja zadań w zakresie kontroli i rejestracji zwierząt (IRZ);
- - realizacja zadań w zakresie kontroli wymogów wzajemnej zgodności (cross- compliace)
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe weterynaryjne
- Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
- Znajomość zagadnień związanych z aktualnymi regulacjami dotyczącymi Inspekcji Weterynaryjnej
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- kreatywność,
- odporność na stres,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- znajomość języka obcego (angielski, niemiecki) na poziomie komunikatywnym,
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kwestionariusz osoby ubiegającej sie o zatrudnienie
- Kopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
- Kopie świadectw pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 12.04.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Nyska 28
48-200 Prudnik
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla);
kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie poinformowani;
oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone w terminie 30 dni od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego;
dodatkowe informacje tel. 77 436 22 42