Komenda Miejska Policji w Opolu
Ogłoszenie o naborze nr 9902ARCHIWALNE z dnia 04.04.2017 r.
-
Oferty do
10
kwietnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
Wydział Ruchu Drogowego
Opole
Komenda Miejska Policji w Opolu, 45-078 Opole ul. Powolnego 1
Komenda Miejska Policji w Opolu, 45-078 Opole ul. Powolnego 1
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- ewidencjonowanie i przekazywanie korespondencji wpływającej do wydziału i wysyłanej z wydziału za pośrednictwem Poczty Polskiej i Poczty Specjalnej,
- prowadzenie ewidencji i gospodarki resortowymi aktami prawnymi zgromadzonymi w wydziale,
- wykonywanie czynności związanych z kompletowaniem, przechowywaniem i przekazywaniem do składnicy KMP spraw ostatecznie załatwionych oraz sporządzanie protokołów brakowania dokumentacji kat. BC,
- coroczna inwentaryzacja spraw i dokumentów jawnych oraz aktów prawnych,
- wprowadzanie do komputerowych baz danych informacji o zatrzymanych prawach jazdy i dowodach rejestracyjnych,
- rozliczanie dokumentów pracowników odchodzących z wydziału,
- udzielanie informacji interesantom, kierowanie do właściwej komórki lub pracownika.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy minimum pół roku pracy w administracji publicznej oraz doświadczenie w pracy biurowej
- znajomość zagadnień związanych z przepisami ruchu drogowego
- umiejętność w zakresie obsługi urządzeń biurowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.04.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Opolu,
45-078 Opole, ul. Powolnego 1
z dopiskiem „oferta pracy na stanowisko starszego referenta”
lub osobiście w Referacie Kadr i Szkolenia oraz Prezydialnym KMP w Opolu – pokój nr 132
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie wg mnożnika 1,2519 kwoty bazowej wynosi 2345,86 zł. brutto + dodatek za wysługę lat.
Oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone, bez informowania zainteresowanych. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o rozmowie kwalifikacyjnej i ewentualnym teście, który zależy od ilości nadesłanych ofert. Wskazane podanie adresu email oraz telefonu kontaktowego.