Komenda Miejska Policji w Opolu
Ogłoszenie o naborze nr 63117ARCHIWALNE z dnia 06.05.2020 r.
-
Oferty do
20
maja
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
Zespołu Administracyjno-Gospodarczego Komisariatu II Policji w Opolu
Opole
46-020 Opole, ul. Chabrów 6
45-078 Opole, ul. Leona Powolnego 1
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji nieklauzulowanej wchodzącej i wychodzącej z jednostki poprzez: przygotowanie do wysłania otrzymanej korespondencji, odbieranie korespondencji skierowanej do jednostki w wersji papierowej i elektronicznej, prowadzenie stosownych urządzeń ewidencyjnych (ewidencji głównej, dziennika podawczego, książki doręczeń, rejestru przesyłek wpływających, rejestru przesyłek wychodzących, spisów spraw, rejestrów kancelaryjnych, ewidencji pomocniczych);
- prowadzenie ewidencji i gospodarki aktami prawnymi wpływającymi do jednostki oraz centralnego rejestru dzienników i książek ewidencyjnych prowadzonych w komisariacie;
- redagowanie pism na polecenie Komendanta i jego Zastępcy;
- dbanie o terminowe załatwianie spraw poprzez: sporządzanie przynajmniej raz na kwartał „ wykazu spraw niezałatwionych”, rozliczanie policjantów i pracowników z pobranej dokumentacji, przeprowadzanie corocznej inwentaryzacji spraw i dokumentów nieklauzulowanych oraz aktów prawnych będących na stanie sekretariatu;
- prowadzenie ewidencji delegacji służbowych dla policjantów i pracowników jednostki oraz przekazywanie właściwym osobom po zatwierdzeniu przez kierownika jednostki;
- wykonywanie czynności związanych z kompletowaniem, przechowywaniem i przekazywaniem do składnicy akt spraw ostatecznie załatwionych w tym: sporządzanie protokołów brakowania dokumentacji kat BC i spisów archiwalnych dla dokumentacji ostatecznie zakończonej wytworzonej w sekretariacie komendanta, odnotowywanie w ewidencjach numerów spisów archiwalnych i protokołów brakowania;
- wykonywanie zastępstw w sekretariacie Wydziału Kryminalnego na stanowisku starszego referenta oraz w sekretariacie Wydziału Prewencji na stanowisku sekretarki;
- udzielanie informacji interesantom, kierowanie do właściwej komórki lub pracownika.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej
- doświadczenie w pracy biurowej
- podstawowe umiejętności w zakresie obsługi urządzeń biurowych (komputer, faks, kserokopiarka)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.05.2020
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Opolu,
45-078 Opole, ul. Powolnego 1
z dopiskiem „oferta pracy na stanowisko starszego referenta”
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Miejska Policji w Opolu, 45-078 Opole, ul. Powolnego 1 tel. 077 422 25 45
- Kontakt do inspektora ochrony danych: 077 422 26 69
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie wg mnożnika 1,4242 kwoty bazowej wynosi 2893,92 zł. brutto + dodatek za wysługę lat.
Oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów oraz dostarczone po terminie (decyduje data wpływu do KMP w Opolu) zostaną odrzucone, bez informowania zainteresowanych. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o rozmowie kwalifikacyjnej
i ewentualnym teście, który zależy od ilości nadesłanych ofert. Wskazane podanie adresu email oraz telefonu kontaktowego.