Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
Ogłoszenie o naborze nr 5ARCHIWALNE z dnia 06.06.2016 r.
-
Oferty do
20
czerwca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Wojewódzki Policji w Opolu poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: obsługi sekretariatu
w Wydziale Postępowań Administracyjnych
Opole
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
ul. Korfantego 2
45-077 Opole
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Wykonuje pracę kancelaryjną na rzecz Wydziału, przyjmuje, rozdziela i rejestruje korespondencję wpływającą do Wydziału.
- Zabezpiecza i ekspediuje przesyłki za pośrednictwem poczty specjalnej.
- Prowadzi terminarz narad, odpraw, szkoleń, umówionych spotkań Naczelnika Wydziału.
- Ewidencjonuje, przechowuje i dokonuje okresowych inwentaryzacji przepisów służbowych , aktualizuje zbiory przepisów.
- Prowadzi ewidencję urlopów i zwolnień lekarskich.
- Sporządza zapotrzebowania na materiały kancelaryjno-biurowe Wydziału.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Umiejętność pracy w zespole, komunikowania się, organizacja pracy własnej.
- Znajomość instrukcji kancelaryjnej, procedur administracyjnych, ustawy o Policji, Kodeksu Pracy.
- Obsługa komputera, znajomość programów komputerowych - pakiet Office
- Prawo jazdy kat. B.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 3 miesiące przeszkolenie w pracy biurowej.
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową lub państwową.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopia prawa jazdy,
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość pakieru Office
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa i zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.06.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji
Korfantego 2
45-077 Opole
z dopiskiem na kopercie:
"Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 21 BIP KPRM"
i z adresem nadawcy na kopercie
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie ok. 2200 zł brutto.
Zachęcamy do brania udziału w postępowaniu konkursowym osoby niepełnosprawne!
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
1) Oferty niekompletne i niespełniające wymogów formalnych oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone.
2) Oferty złożone przez kandydatów, które nie zostały zakwalifikowane do postępowania rekrutacyjnego, bądź nie zostały wskazane jako najlepsze są niszczone po upływie 1 miesiąca po zakończeniu rekrutacji.
Oferty te mogą zostać odebrane osobiście przez kandydata przed upływem tego terminu.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Dodatkowe informacje: (0-77) 422-23-76. Komenda Wojewódzka Policji w Opolu nie ponosi odpowiedzialności za treści ogłoszeń ukazujących się na innych stronach internetowych oraz publikowanych w prasie oprócz nabory.kprm.gov.pl oraz www.opolska.policja.gov.pl.