Komenda Miejska Policji w Opolu

Ogłoszenie o naborze nr 26904ARCHIWALNE z dnia 11.05.2018 r.

  • Oferty do
    18

    maja

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

w Zespole Administracyjno-Gospodarczym Komisariatu I Policji w Opolu



Miejsce wykonywania pracy:

Opole

Komisariat I Policji w Opolu ul. Cmentarna 1a

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Opolu, 45-078 Opole, ul.Powolnego 1

WARUNKI PRACY

praca w budynku bez windy w pomieszczeniu biurowym, w warunkach normalnych, w godzinach 7:30 - 15:30, związana z wykonywaniem zadań kancelaryjno-biurowych i obsługą petentów

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie ewidencji spraw i dokumentacji skierowanej do załatwienia przez Naczelnika Wydziału Prewencji oraz podległych funkcjonariuszy w celu załatwienia właściwego obiegu dokumentacji
  • prowadzenie rejestrów, dzienników korespondencyjnych i podawczych dokumentów jawnych w celu zapewnienia prawidłowego ewidencjonowania
  • wydawanie oraz przyjmowanie dokumentacji kierowników Wydziału Prewencji oraz okresowe wykonywanie spraw pozostających w prowadzeniu w celu zapewnienia płynności i terminowości ich załatwienia
  • redagowanie krótkich pism w zakresie zlecanym przez naczelnika Wydziału w celu wsparcia jego bieżącej pracy
  • prowadzenie ewidencji, kompletowanie, aktualizowanie, przeprowadzanie rocznej inwentaryzacji otrzymanych dokumentów jawnych
  • wykonywanie czynności związanych ze sporządzaniem protokołów dokumentacji podlegajacej brakowaniu oraz archiwizacja dokumentów bi spraw ostatecznie załatwionych tj. kompletowanie, przygotowywanie i przekazywanie do składnicy akt
  • wykonywanie czynności związanych z kompletowaniem i przechowywaniem informacji o osobach dozorowanych
  • w przypadku nieobecności pełnienie zastępstwa za Starszego Referenta w Zespole Administracyjno-Gospodarczym Komisariatu I Policji w Opolu

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy pracy w administracji publicznej oraz doświadczenie w pracy biurowej
  • umiejętności w zakresie obsługi urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji "tajne" bądź zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, o którym mowa w Art.25 ust5 ustawy z 05.08.2010r. o ochronie informacji niejawnych
  • znajomość organizacji i techniki biurowej
  • rzetelność
  • wysoka kultura osobista, dyspozycyjność
  • łatwość uczenia się
  • zdolność samodzielnego analitycznego myślenia
  • samodzielność i inicjatywa przy wykonywaniu stałych obowiązków

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.05.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Opolu, 45-078 Opole ul.Powolnego 1
    z dopiskiem "oferta na stanowisko starszego referenta"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie wg mnożnika 1,279 kwoty bazowej wynosi 2282.15 zł brutto + dodatek za wysługę lat.
Oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów oraz nadane po terminie zostaną odrzucone bez informowania zainteresowanych. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o rozmowie kwalifikacyjnej i ewentualnym teście, który zależy od ilości nadesłanych ofert.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2922

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Opolu

Udostępnił: Beata Bobowska

Komórka organizacyjna: Referat Kadr i Szkolenia oraz Prezydialny

Wprowadzono: 11.05.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×