Komenda Miejska Policji w Opolu

Ogłoszenie o naborze nr 17891ARCHIWALNE z dnia 11.11.2017 r.

  • Oferty do
    17

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

Zespół Administracyjno - Gospodarczy



Miejsce wykonywania pracy:

Opole

Komisariat I Policji w Opolu, ul. Cmentarna 1a

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Opolu,
45-078 Opole, ul. Powolnego 1

WARUNKI PRACY

praca w warunkach normalnych, brak windy w budynku

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie ewidencji spraw i dokumentacji skierowanej do załatwienia przez Naczelnika Wydziału Prewencji oraz podległych funkcjonariuszy w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji;
  • Prowadzenie rejestrów dzienników korespondencyjnych i podawczych;
  • Wydawanie i przyjmowanie dokumentacji kierowników Wydziału Prewencji oraz okresowe wykazywanie spraw pozostających w prowadzeniu w celu zapewnienia płynności i terminowości ich załatwienia.;
  • Redagowanie krótkich pism w zakresie zalecanym przez Naczelnika Wydziału w celu wsparcia jego bieżącej pracy;
  • Archiwizowanie i przekazywanie do składnicy akt spraw ostatecznie załatwionych, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów;
  • Wykonywanie czynności związanych z kompletowaniem i przechowywaniem kart Mrd5 oraz rejestracja w bazie danych RSoW oraz orzeczeń Sądu Rejonowego;
  • Archiwizowanie i przekazywanie do składnicy akt spraw ostatecznie załatwionych;
  • W przypadku nieobecności pełnienie zastępstwa za starszego referenta oraz sekretarek Zespołu Administracyjno-Gospodarczego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy pracy w administracji publicznej oraz doświadczenie w pracy biurowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.11.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Opolu,
    45-078 Opole, ul. Powolnego 1
    z dopiskiem „oferta pracy na stanowisko starszego referenta”
    lub osobiście w Referacie Kadr i Szkolenia oraz Prezydialnym KMP w Opolu – pokój nr 132

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie wg mnożnika 1,2179 kwoty bazowej wynosi 2282,15 zł. brutto + dodatek za wysługę lat.
Oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone, bez informowania zainteresowanych. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o rozmowie kwalifikacyjnej i ewentualnym teście, który zależy od ilości nadesłanych ofert. Wskazane podanie adresu email oraz telefonu kontaktowego.



Liczba odwiedzin: 3317

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Opolu

Udostępnił: Olga Stefaniak

Komórka organizacyjna: Referat Kadr i Szkolenia oraz Prezydialny

Wprowadzono: 11.11.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×