Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Ogłoszenie o naborze nr 39118ARCHIWALNE z dnia 05.12.2018 r.
-
Oferty do
19
grudnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor wojewódzki
do spraw: zamówień publicznych oraz inwestycji i remontów
w Oddziale Inwestycji i Administracji Biura Obsługi Urzędu
Opole
ADRES URZĘDU:
ul. Piastowska 14
45-082 Opole
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przygotowanie dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego (projekty Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz projekty umów) ;
- przygotowanie zadań inwestycyjnych i remontowych do realizacji, bezpośrednio współpracując z projektantami, wykonawcami oraz inspektorami nadzoru inwestorskiego w zakresie: opracowania dokumentacji projektowych, uzyskania wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń oraz bieżącego monitorowania zgodności realizacji zamówienia z zawartą umową w trakcie wykonywania robót budowlanych, zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych do organów nadzoru budowlanego;
- przygotowanie protokołów odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorach robót budowlanych, usług i dostaw ;
- organizowanie i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych oraz monitorowanie usuwania wad i usterek, zgodnie z zapisami umów zawartych z wykonawcami robót budowlanych i usług;
- współpraca z Oddziałem Obsługi Urzędu i Oddziałem Księgowości Urzędu w Biurze Obsługi Urzędu w celu opracowania planów remontów i inwestycji w świetle posiadanych środków finansowych na ten cel.;
- prowadzenie badania rynku w celu wyłonienia dostawcy usług, dostaw i robót budowlanych poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- sporządzanie analiz opisowych z realizacji wydatków i zakupów inwestycyjnych ;
- bieżące analizowanie planu finansowego wydatków w zakresie realizowanych przez Oddział Inwestycji i Administracji zadań merytorycznych w układzie zadaniowym i na bieżąco sporządzanie wniosków o dokonanie zmian do Oddziału Księgowości Urzędu w BOU.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 4 lata w administracji publicznej lub 2 lata w obszarze zamówień publicznych
- przeszkolenie z zakresu ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
- znajomość przepisów: ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ustawy ; prawa budowlanego; ustawy o finansach publicznych; ustawy o służbie cywilnej; ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie;Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
- biegła obsługa pakietu Office; umiejętność pracy w zespole; samodzielność i kreatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ogólnobudowlane, techniczne, prawnicze
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze organizowania, prowadzenia i rozliczania zadań inwestycyjnych i remontowych
- uprawnienia budowlane ;
- umiejętność korzystania z narzędzi informatycznych. Znajomość zasad rysunku technicznego i kosztorysowania w budownictwie;
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.12.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Opolski Urząd Wojewódzki
Sekretariat Dyrektora Generalnego, pok. 251
ul. Piastowska 14
45-082 Opole
z dopiskiem „oferta pracy - nr ogłoszenia...."
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Wojewoda Opolski, którego siedzibą jest Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres mail : iod@.opole.uw.gov.pl, lub listownie na adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo lub pocztą tradycyjną.
Urząd jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje: (77) 4 524 221 lub 4 524 261 .