Komenda Miejska Policji w Opolu

Ogłoszenie o naborze nr 18946ARCHIWALNE z dnia 05.12.2017 r.

  • Oferty do
    15

    grudnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

Referat Kadr i Szkolenia oraz Prezydialny



Miejsce wykonywania pracy:

Opole

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Opolu,
45-078 Opole, ul. Powolnego 1

WARUNKI PRACY

Nie występują uciążliwe i szkodliwe warunki pracy. W budynku brak windy.

ZAKRES ZADAŃ

  • wykonuje czynności w zakresie obsługi organizacyjnej związanej z wydawaniem aktów zarządzania KMP w Opolu,
  • prowadzi gospodarkę resortowych aktów prawnych w zakresie rejestracji, aktualizacji, powielania i rozsyłania do właściwych komórek/jednostek, udostępniania, zapoznawania z aktami prawnymi, przechowywania, wycofywania ze zbioru nieaktualnych przepisów, archiwizacji,
  • dokonuje inwentaryzacji aktów prawnych,
  • prowadzi ewidencje: pieczęci i stempli, zarejestrowanych referentek oraz użytkowników w komórkach/jednostkach,
  • organizuje oraz uczestniczy w pracach komisji zdawczo-odbiorczych powołanych w związku z przekazaniem agend i obowiązków kierowników jednostek, a także komórek organizacyjnych Komendy w przypadkach zmian personalnych, w tym sporządzanie protokołów przekazania agend i mienia, ich ewidencjonowania, przechowywanie i archiwizowanie,
  • dokumentuje narady, odprawy służbowe, konferencje i spotkania kierownictwa Komendy,
  • uczestniczy w procesie udostępniania informacji publicznej,
  • wykonuje zastępstwa w przypadku nieobecności sekretarza kierownika jednostki lub skumulowanej absencji pracowników realizujących zadania z zakresu obsługi kancelaryjno-biurowej sekretariatów KMP w Opolu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w administracji publicznej oraz doświadczenie w pracy biurowej
  • znajomość procedur tworzenia aktów prawnych, umiejętność w zakresie interpretacji oraz wyciągania wniosków z analiz różnorodnych przepisów i zagadnień, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.12.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Opolu,
    45-078 Opole, ul. Powolnego 1
    z dopiskiem „oferta pracy na stanowisko starszego inspektora”
    lub osobiście w Referacie Kadr i Szkolenia oraz Prezydialnym KMP w Opolu – pokój nr 132

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie wg mnożnika 1,3099 kwoty bazowej wynosi 2454,54 zł. brutto + dodatek za wysługę lat.
Oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone, bez informowania zainteresowanych. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o rozmowie kwalifikacyjnej i ewentualnym teście, który zależy od ilości nadesłanych ofert. Wskazane podanie adresu email oraz telefonu kontaktowego.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2949

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Opolu

Udostępnił: Olga Stefaniak

Komórka organizacyjna: Referat Kadr i Szkolenia oraz Prezydialny

Wprowadzono: 05.12.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×